Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Lite tråkigt att inte rida två gånger faktiskt, nu när jag har blivit van vid att rida två lektioner samma dag. Men men, sånt är livet...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag fick se denna musikvideo och blev alldeles betagen! :love: Vilket gäng! Vilken kreativitet! Och vad förbannat bra dom är! Vilka...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag hoppat med P! Jag började med cavaletti för trav och avslutade med att skutta över en bom som jag lagt på ett par...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den 29 december ska jag och några till från klubben gå på kommunens Idrottsgala J och jag bestämde förra helgen att vi skulle gå All-In...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Varit mycket på sjukhuset igen. Sjuksköterska kanske. Lite lagom, får göra något, men inte ta ansvaret fullt ut som en läkare...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så har då vårens ridtermin börjat, och det kändes roligt att få åka till stallet igen! Har haft lite meck med mina ridtider... Förra...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det blev lite kort om tid att rida idag men en halvtimme blev det i alla fall. P går från klarhet till klarhet. Idag var han riktigt...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Försöker febrilt hitta positiva saker med kylan och snön Än så länge har jag bara kommit på 2, fästingarna dör och inga leriga hagar så...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok var inne på tradera och letade efter en bra pannlampa. Em bourit letade jag efter då bukarna tyckt det märket var bra. Budade på...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok När jag vaknar på morgnarna så är det till en wakeup light-väckarklocka med radio. Det där med radiostation är svårt! Riktigt svårt...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tänk att jag inte tidigare har förstått att jag behövde ett inspirationsrum! :) Jag har kommit en bit på väg med rummet nu. Det är inte...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag plockade jag fram lite bommar. Det var första gången med P. Det var lite fnork och fnys i början. Han har ju inte sett några bommar...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag funderar jag över Moder Teresas text ”Anyway”: People are often unreasonable, irrational, and self-centered. Forgive them anyway...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Just nu är jag väldigt bortskämd med att kunna rida varje dag, eller i alla fall nästan varje dag. När jag flyttar kommer den...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag hade precis gjort i ordning P för att rida ut, när det kom in två medelålders kvinnor (lite äldre än vad jag är) i stallet, för att...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det var inte alls skönt att rida idag. Kallt och hårt. Blev bara skritt på lång tygel.
Svar
0
· Visningar
174
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har skrivit mindre än jag har velat den sista tiden. Skrivandet är ju så välgörande för mig, jag skulle gärna vilja skriva mer...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok När jag gått ner till storlek 42 ska jag köpa ett par Animo ridbyxor. Tinkern Pay and jump 70cm innan semestern Pay and jump 80cm innan...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag är det exakt 2 månader kvar innan jag tar över huset. Det känns lite overkligt och ibland funderar jag på vad sjutton jag har gett...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Mamma, hon är ju som en stor svart leksak kom det ur dotterns mun när hon red runt på gårdsplanen för att få fart på Zingo, de hennes...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp