Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Vad är det för fel, varför får vi inte till den där dumma dumma högergaloppen. Vänster- Nemas Problemas- bra fattning, kontrollerad...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Som helt underbara söta Mistel, vilken häst hon är Fixar allt från att gå med nybörjar-vuxna till att utan gå ett LB-program på över...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Låst
Dagbok Något som jag jobbat med läääääääänge Inte åt mig själv dock utan till föreningen Det är faktiskt ganska läskigt, handlar om mycket...
Svar
0
· Visningar
281
·
  • Låst
Dagbok Hoppade hela fyra språng på raken igår på lektionen Inte högt(typ 40-50 cm) och mest i trav, men det kändes så jäkla bra :D. Tog mitt...
Svar
0
· Visningar
300
·
  • Låst
Dagbok Var uppsatt på Dejjan igår :crazy: som jag inte ridit (undvikit rida) på nästan ett år. Sa till L att jag inte kunde lova att det inte...
Svar
0
· Visningar
310
·
  • Låst
Dagbok Ordinarie på torsdag, dock med vikarie för ridinstruktören som blivit bjuden på en spännande resa till varmare land, och igenridning...
Svar
0
· Visningar
315
·
  • Låst
Dagbok Fick lite lätt ångest när jag såg att Petter inte gick lektionen innan Hur skulle det gå när han inte var "framriden" innan :D Alldeles...
Svar
0
· Visningar
278
·
  • Låst
Dagbok Missade min hoppkurs i fredags, hur :devil: klantig får man vara så man skriver FEL tid i kalendern? Fast jag var supernervös för att...
Svar
0
· Visningar
301
·
  • Låst
Dagbok Men vad kort den var? :D Satt på världen finaste svarta pålle, han hade gått lektionen innan och var lagom avrastad och framkörd...
Svar
0
· Visningar
238
·
  • Låst
Dagbok Det är lite samma känsla varje år när man kommer ut ur den vita bubblan. SiHS är som en egen liten verklighet :D Och fast man suckar...
Svar
0
· Visningar
228
·
  • Låst
Dagbok På torsdag tänkte jag hämta ut accrediteringen, hänga lite i funktionärsrummet samt säkert hoppa in på något extra pass :D Sen blir det...
Svar
0
· Visningar
225
·
  • Låst
Dagbok Har fått värsta magkatarren, trodde när jag vaknade i går att jag fått magsjukan Men nää det är bara katarr. Klev i ridkläderna vid halv...
Svar
0
· Visningar
214
·
  • Låst
Dagbok Det var ovisst med vem som vunnit in i det sista, det är kul. Fick dela ett km-pris då det skilde 0,05 i omhoppningen (går inte ta så...
Svar
0
· Visningar
205
·
  • Låst
Dagbok Var inte jättetaggad innan lektionen faktiskt, veckan har varit lite känslomässigt dränerande Iallafall så stod markarbete i...
Svar
0
· Visningar
286
·
  • Låst
Dagbok Tycker synd om dottern, som hon kämpar med den hästen. Bara för att ägaren sen förstör allt med sina korkade beslut. Ja, jag vet det är...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Satan i gatan, vad bra det gick. Pålle var piggelin men lydig, perfekt kombo. Fick slänga ifrån mig spöet för han blev lite för pigg med...
Svar
0
· Visningar
333
·
  • Låst
Dagbok Efter ett ganska ofrivilligt uppehåll på två veckor. Dottern däremot får avstå då hennes sjuka blossade upp igen i morse Får se om hon...
Svar
0
· Visningar
263
·
  • Låst
Dagbok Dottern är fortfarande ganska dålig, men hade ju lovat ta pållen. Så det var bara pallra sig med ut till stallet. Jag mockade medans...
Svar
0
· Visningar
241
·
  • Låst
Dagbok För både dottern och hela laget. 70,68% i LB1 är väldigt mycket i cup-sammanhang, där poängen brukar ligga mycket blygsammare. Att gå...
Svar
0
· Visningar
255
·
  • Låst
Dagbok Kunde ha ridit om jag velat, vi hade uppsutten teori (Sitsträning) Men eftersom jag haft ont i halsen till och från i veckan beslutade...
Svar
0
· Visningar
266
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna