Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok och kursledare :D Alla valpkurser är säkert bra, men jag gillade att det första hon sa var "nu ska vi träna er hundägare" Det kommer...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det slutade med att jag fick köra till Åkersberga + att jag var tvungen åka genom stan för att hämta upp en av tjejerna Vi kom tom fram...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Låst
Dagbok För bygglovet till klubbhuset har blivit beviljat Känns som en stor sten fallit från min axlar Nu är bara resten kvar :p På lördag åker...
Svar
0
· Visningar
177
·
  • Låst
Dagbok Ja, så liten är han inte längre :D Bilåkandet, det som var ett helvete första gångerna, idag 1,5 månad senare blir han överlycklig om...
Svar
0
· Visningar
230
·
  • Låst
Dagbok ...på mitt lilla lurvbus O_o Men han är så duktig (och alla säger han är så duktigt) att jag nog glömmer bort han inte ens är fyra...
Svar
0
· Visningar
184
·
  • Låst
Dagbok Dottern fick biljetter i 20-års present, så mamma och jag la lite extra slantar på bra sittplatser Jösses, närmre kunde vi inte sitta...
Svar
0
· Visningar
401
·
  • Låst
Dagbok egentligen ska tilläggas, för visst får man spel på honom i bland hemma :D Tror faktiskt inte alla tremånadersvalpar fixar ligga tysta...
Svar
0
· Visningar
251
·
  • Låst
Dagbok Stod uppsatt på Goliat och fick lite ågren :crazy: Goliat är stallets gamling (troligtvis äldst nu när Amigo gick bort) och stor samt...
Svar
0
· Visningar
236
·
  • Låst
Dagbok Det är ju alltid tungt första arbetsdagen efter lång semester, blir ju inte lättare att lämna världens gulligaste, sötaste, charmigaste...
Svar
0
· Visningar
196
·
  • Låst
Dagbok I lördags hade vi middagsbjudning, vet inte hur länge sen vi hade folk över på middag sist. Kul var det även om middagen blev sen...
Svar
0
· Visningar
286
·
  • Låst
Dagbok Var så trött innan gårdagens lektion så det liknade ingenting Det är mest psykisk stress (den värsta typen av psykisk stress enligt...
Svar
0
· Visningar
210
·
  • Låst
Dagbok Även fast vi inte gjort överföringen av slutbetalningen så planeras det för fullt :D Sambon pratade med säljaren i söndags och nästa...
Svar
0
· Visningar
263
·
  • Låst
Dagbok Äsch, det gick inte sjunga så, men strunt samma för vårt SC-lag är vidare till final :D Vad gjorde det att de förlorade omgång två i...
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Låst
Dagbok Det höll på att börja med katastrof då två av våra lagryttare krockade på framridningen varav den ena slog i knät rejält Båda blev...
Svar
0
· Visningar
244
·
  • Låst
Dagbok så snart står vi där med två båtar ( i förhoppningsvis bara ett år ;) ) (om man inte räknar lill-coroneten, den gröna campingbåten...
Svar
0
· Visningar
343
·
  • Låst
Dagbok Blev ju ingen ridning förra veckan pga ordförarkonferensen och i torsdags var det teori, visserligen uppsutten men vi var 6 st som...
Svar
0
· Visningar
329
·
  • Låst
Dagbok Hade en väldigt trevlig fredagskväll i stallet, där vi, alla fyra som dök upp, smorde träns, åt kex, drack vin och fnissade och var...
Svar
0
· Visningar
219
·
  • Låst
Dagbok Vi fick banklånet godkänt i förgår och i går ringde svågern och la budet på projektbåten (sambon ville inte själv för han hade nog...
Svar
0
· Visningar
296
·
  • Låst
Dagbok Att du ens överlevde olyckan var ett mirakel, men efter tre månaders kämpande gick det inte längre. Du skulle aldrig hålla och du hade...
Svar
0
· Visningar
211
·
  • Låst
Dagbok Däremot välbehövlig polering av båten så idag har jag en hemsk träningsvärk i händer och armar. Sen har vi fått en del att fundera...
Svar
0
· Visningar
279
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025