Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Hoppträningen gick sådär. För pigg och för springig. Så kom det in en dressyrhäst precis när vi skulle börja sista rundan. Så tvärnit på...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Var hos grannhästen, kajsa, idag med tinki och indra. Kajsa hade redan börjat hoppa innan vi kom och det såg lite högt ut tyckte jag för...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok I går var det en helt galen gubbe som välte med traktor i slänten ner mot hästhagen. Han var visst drogpåverkad och for omkring på...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har gått igång på det där huset jag hittade så jag har försökt reka lite om huruvida jag skulle kunna tänka mig att bo i det...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hade bytt till mig en extra hopplektion, och fann till min förvåning att jag verkar ha fått en ny hopphästkompanjon, eftersom jag stod...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Men det är kul när det ger utdelning :D Som dottern skrev på sitt instagram #Liten fjärthäst susade fram som skjuten ur en kanon...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har hittat ett hus som verkar uppfylla i princip alla kriterier. Det har dock ett fel och det är faktiskt det enda som inte går att...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Helg + solsken = uteritt. (Att det pågick älgjakt hade jag faktiskt glömt bort och blev inte påmind om det förrän jag startade datorn...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag fattar ingenting. W har varit riktigt lugn de senaste dagarna. Inget nervösbajsande i stallet, inget stissigt på ridbanan. Idag...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För knappt ett år sedan så var jag på fullaste allvar på väg att säga upp mig från det jobb jag då nyligen hade börjat på. Orsaken var...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Undisclosed är fortsättningen på Podcasten Serial som blev väldigt populär förra året. Dagens Addendum (ett slags tillägg till veckans...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok vilken totalförvirrad dag.jädrans, jag fick upprättelse, ta mig fan. Shit pomfritt.någon gång ska det tydligen ske och nu gjorde det...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok W är minst sagt en spännande bekantskap. Man vet aldrig vad som väntar när man går till stallet. Igår var han ganska cool i stallet men...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Dottern hade varnat för att pållen ifråga är ofta lite övertaggad och pigg på hoppningen. (Dessutom var jag ju med en gång då J skulle...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Tänk så svårt det ska vara att ha balans på olika aspekter av livet och sig själv. Senaste dagarna har min kropps termostat tydligen...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Inte jag den här gången heller, utan dottern som ska hoppträna inför söndagens P&J Ägaren kunde inte vara med så det passade bra att jag...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det var första gången jag varit med om en doktor som frågat om hela hälsan. Rinnande öga och igenproppad näsa. Snorkråkor som är röda...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok För ett antal år sedan så besökte min man och jag Sveriges enda legala svartkrog. Nu hade det blivit dags igen. Svartkrogen är en...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Equipage senaste numer om att bygga muskler gav effekt. Vi skrittade på med tinkern och kajsa i en timma. Aktivt frammåt i skogen. De...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Dagen började med riktigt strålande solsken så jag tänkte att det vara bara att pass på att rida innan strålarna försvann. W kändes...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Shop to you drop, del 4
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp