Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag älskar fart. Ju snabbare det går och ju mer fartupplevelse jag får, desto mer levande känner jag mig. Närmare livet, på nåt sätt...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok På måndag börjar nästa fas som håller på i fyra veckor. Kommer nästan kännas lite konstigt att bara ha halvfasta två dagar i veckan...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Kort sammanfattning av veckans ordinarie ridlektioner: trist. Jag funderar en hel del på varför jag tycker att det känns tråkigt. Det...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hade köpt på mig en extra hopplektion. På väg till stallet så upprepade jag högt för mig själv ”Dunja, Dunja, Dunja, Dunja” för att...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hängde in gårdagens tvätt när jag kom hem. Mörkare kan det ju inte bli, så hasta iväg för att dagsljuset ska räcka till är ingen idé...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har den senaste veckan hamnat i ett läge där jag vaknar om nätterna igen. Jag har förstått att nattliga uppvaknanden mellan kl 2-4...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är till att hinna med allt. När jag tänker efter har jag klippt Indra och tvättat tre maskiner tvätt och tagit in två torkade...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det har i princip inte blivit några ridlektioner för mig alls den här hösten. Det dröjde en bit in på terminen innan ridskolan åter...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags för Indra igen. Två galopp linjer på vardera långsida, vattenmatta och tre titthinder till. Unghästarna skötte sig bra...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag blev ärligt talat lite låg när jag såg att jag stod uppskriven på Sahara igen. Nu har jag ändå försökt kämpa på henne i två veckor...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok idag gick det mycket bättre än förra gången. Högt hoppade vi också! Var lite nervös, men visualiserade oss över. Mental träning!
Svar
0
· Visningar
121
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Igår blev det klart att det var jag som skulle skriva kontrakt på huset och inte den andra budgivaren som bjöd över mig. Så telefonen...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Uppe vid 7 för att rida med tinkan och kajsa, innan kajsas matte börjar jobba. En härlig morgon tur med galopp på slagen gräs slinga...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag är skitnervös över om det är jag som får åka iväg och skriva kontrakt på huset. Det är så galet mycket att tänka på. Hur mycket...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok På sätt och vis fick jag en ny dator. Den rasade och fick formateras om så nu får jag börja om på nytt med den. Det första jag noterar...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag fick ett sms idag. Det var från mäklaren. Den andra budgivaren som vann, är tydligen svår att få tag i och säljaren börjar bli less...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Min privata dator la av häromdagen. Det gick inte att öppna någon webbläsare eller annat program eller fil. Mitt antivirus fungerade...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Påförande av skuld och skam heter en härskarteknik, den blev jag utsatt för igår. Det var inte trevligt och jag kände mig väldigt...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Budgivningen av huset sket sig. Förvisso vet jag ännu inte helt garanterat att säljaren väljer den som la 5000 kronor mer, men jag...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Kvällens laguppställning blev samma som förra veckan: Dunja (fina mörkbruna fröken långöra) och Sahara (det frissiga kraftiga fuxstoet)...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp