Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Försökte få in kompisens häst santo i hästtransporter, i en timma. Då backade jag upp den mot stalldörrarna och efter fyra försök var...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lite jobbigt idag på morgonen, ända tills jobbarkompisen kom på att det var halvdag idag. Det är ju dag innan röd dag! Förbättrade...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har sedan en tid fått klart för mig att om/när jag flyttar kan jag ta jobbet med mig. Först trodde jag att det bara var prat, men...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Bästa markarbetes-passet på länge där jag verkligen genomförde hela övningen (även om jag bara tog bommarna i trav) Först var jag...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dagen började med problem direkt, visste jag ju eftersom det startade igår. Inte vi som orsakat det men vi får rätta till...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok I torsdags var jag på en avsutten CR kurs. Det var nivå 4-instruktören som höll i den. Under de timmar som kursen hölls, gjorde vi...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Skogen med grenar, diken, pölar och stenmurar. Jättekul tycker tinker Laura och trampar på. Äntligen fick jag till rätt sits i...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ibland händer det! Jag tog hand om mig själv. En rygg massage och body balance pass. Har inte tränat på sex veckor pga alla skador från...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok ...nytillskottet i hyresvärdens stall: Det verkar vara en mycket sympatisk och social kille. När jag gick fram till hagen kom han...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag var ärligt talat inte alls särskilt upplagd för någon ridlektion, även om det skulle vara hopplektion. Jag hade varit uppe sen 4:45...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok eftersom vi båda i stallet har ridförbud efter helgens avåkningar o sjukhusvistelser fick en tredje ta tinkern på hoppträningen. Nervösa...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Helt katastrof var det väl inte, vi fick till ett par bra ryggningar men övriga tiden var det helt katastrof Herregud jag klara inte ens...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Känns blä, verkligen blä, tråkigt. Trött på mitt jobb, bara skit. Hinner inte ens vara med dottern på sjukhuset och vara sjuk själv...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag var det alltså dags att åka in till stan för att kolla upp knölen i bröstet. Magen var helt paj innan jag skulle åka iväg och sista...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tinker Laura gick jättefint på hopptävlingen idag. Började på 60cm, kanonfint. Sist vi tävlade glömde jag andas, men det kom jag ihåg...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har jag ridit fröken frieser en vecka (nästan) i ett sträck för att ägaren varit bortrest. Jag hade kunnat rida även i morgon men...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har det varit "en sån där dag" och jag hade funderingar på att ställa in ridningen och istället be den andra tjejen i stallet att...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Inom ett ett par dagar kommer jag att få veta vad det är för knöl i bröstet. På måndag är det nämligen dags för mammografi på...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Lite rädd kände jag mig. Gick och drog på det. Ska jag rida, inte hoppa iallafall. Kan jag verkligen tävla på söndag. Går noga anmäla...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok nu var det dotterns tur att åka ambulans från hoppträningen till sjukan. Hjärnskakning och uppskrapat ansikte. Grusiga och hästklädda...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp