Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Regnet öser ner, allt är blött. Tränaren har perfekta tinker övningar. Hinder på båge och kombinationer. Det ska gå lugnt och...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Den sista tiden har flera hästar till både höger och vänster skadat sig eller blivit sjuka, tre av dessa springer numera på Trapalanda...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag läste en bra och fängslande text på FB om hur det är att leva med ADHD (skriven av ”Andreas Busen Selin” den 16 juni, för den som...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Få saker gör mig jävligt förbannad och får mig direkt rasande. Ljug och fult spel. Hur i helvete kan man säga till mig att vara tyst och...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Två dagar till midsommar, ingen av båtarna är helt klara Ena motorn i stora båten läcker avgaser och det ser ut som hej kom och hjälp...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ibland funderar jag på att sadla om, människor. De är väldigt intressanta. Det kan liksom komma ut vad som helst ur munnen på dem. Idag...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Som en person som en gång har förlorat hälsobalansen i tillvaron, så lever jag nu med en hög prioritet på att försöka ge mig själv...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Igår kväll packade jag in tältet och lite annat bra-att-ha i bilen och drog iväg. Tanken var att övernatta på ett ställe som var ungefär...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så har majsen kommit ner i landet. De har stått på förplantering ett bra tag nu. Ändå är de inte stora. Har stått ute under ett litet...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag inser att jag drar mig för att åka iväg och tälta, både vad gäller den här helgen och framöver under sommaren. Det är ju det här med...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag hade tänkt ha bilen packad idag redan på morgonen och sedan var det meningen att jag skulle dra söderut direkt efter jobbet. Nu blev...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags igen. Hoppträning för Tinkern. Ena skon glappar men inte tillräckligt mycket för att det ska gå att slå i en ny söm...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Sista dagen på ridskolans termin stod jag uppbokad på två lektioner – dels min ordinarie, och dels den sista lektionen för dagen som...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok ...och inte en enda som fungerar??? Skulle nämligen vara duktigt och börja sy gardinerna till båten igår kväll, men som sagt det sket...
Svar
0
· Visningar
140
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Efter en månad med rinnande öga lyckades jag komma till vårdcentralen för kontroll. Jag är trött på sjukhus och vårdcentraler efter allt...
Svar
0
· Visningar
146
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jajamensan, jag verkar ju kunna det här med ridning trots allt. Skönt få avsluta terminen på ett bra sätt. Stärker självförtroendet en...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Efter två veckors stillastående blev det en tömkörning i paddocken. Efter ridturen på Laura. Minnesvärd den också. Tänk vad jobbigt det...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har suttit en stund nu och läst gamla blogginlägg. Intressant att upptäcka vilka förändringar tiden har fört med sig. I oktober...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tvingade grannen att rida ponnyn nu när lårbenet är justerad. Två långa ryttare på två små hästar blev det på skogstur. Ibland får det...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Igår var det dags att ta ut spikarna från lårbenet. Fina lila metallic stålstavar. Inte undrar på att de skavde vid knät med den...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp