Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag var det åter dags för nivå 4-tränaren att hålla kurs och jag hade anmält mig både till ridningen och den sista teorilektionen. Jag...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Två dagar på årsmöte med hotellövernattning. Blev själv då kollegan rykt på magsjuka på natten. Är sådär kul men gick bra. Fanns fler i...
Svar
0
· Visningar
169
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag studsade nästan av förvåning när jag kom till ridskolan och såg att jag stod uppskriven på Dell. Då skulle jag få sitta på honom den...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Hade köpt en extra ridlektion och fann mig uppskriven på Vera. Jag tycker att det är lite konstigt med denna fäbless som alla ridlärare...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Blev lite besviken faktiskt när jag kom till ridskolan och såg att jag var uppsatt på Tant Nina. Hade nämligen varit inne och tjuvkikat...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag är ingen titel-junkie och på mitt anställningsbevis står det inte ens någon titel. Ibland behöver man dock en liten etikett som...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Efter skolresa är vi hemma igen. Dottern skulle ut direkt med indra, tyckte hon. Jag gick med jämte dem igår och idag har jag ridit...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag ser visst till att hålla mig sysselsatt. De närmaste helgerna är det bokat med aktiviteter. Den här helgen rider jag fröken frieser...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det känns nästan lite konstigt. Vaddå – bara rida en gång den här veckan? :) Har tydligen blivit bortskämd med att köpa på mig...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag känns som en dag som är precis såhär: Jag tror att det var starten på dagen som fick det att halta lite. Igår morse så vaknade...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Ibland är det sååå skönt. Kom ett mycket positivt beslut från en överklagan idag. 1-0 till oss! :banana: Tänk, lilla jag med både fel...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ibland när vi rensar hemma och vill göra oss av med gamla prylar brukar jag tänka att ”det där kanske är någon som vill ha”, och så...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Kan symbolisera dagen både på jobbet och fritiden! :) fick världens huvudvärk, ögat rinner för tredje veckan. Läste på om mitt föredrag...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tredje dagen dottern rider Indra. Så var min tid över på halvblodet.... Tur tinkern är häftig. Går jättebra, testade att få upp indra i...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok I går var det födelsedagskalas i stallet hos fröken frieser. Hennes kompis som står inhyrd där fyllde nämligen 30 år så matte hade...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok In med våren och ut med vintern. Att värmen aldrig ska komma! Nu hjälper vi den på traven. Termotäckena hängde i stallet, i slutet av...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har funderat lite på hur det ser ut på bostadsmarknaden i juli när jag är ledig och kan söka hus och misstänkte att det nog kunde...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok En skadad ryttare på Kajsa och lillan på Indra. Själv gick jag med runt så de inte skadar sig mer ifall. Dessutom ingen tinker eller...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Solen skiner, äppelträden blommar i vitt och rosa ihop med den stora häggen, som luktar juvligt nu medans den blommar. Ibland är livet...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok På jobbet har jag en deadline på 20 kompendier som ska vara klara i morgon klockan 10. Jag har fått vänta på material för att kunna fixa...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp