Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Efter skogsrundan med Tinkern kom Kajsa förbi. Ut med huvudet ifrån stallet och skrek på ryttarinnan. Hon hade smsat men jag hade...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Fröken frieser var hyfsat loj idag, men samtidigt väldigt trevlig att rida. Jag red mycket tempoväxlingar och hon svarade fint hela...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Angående en tråd här på buke kom en fundering upp om hur man hanterar byråkratin när en förälder går bort. Båda mina föräldrar lever men...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den här lektionen stod det Arnica vid mitt namn på listan - ett ganska högt och långt mörkbrunt sto med mycket ögonvita. Förra gången...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok efter fyra veckor var det nu dags att testa ryggens hållbarhet med hoppträning. Är p&j tredje maj och behöver veta om det är möjligt att...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så där ja, nu har jag anmält mig till kursen i centrerad ridning som går på söndag. Hon som ska instruera är mycket populär och är...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag är sedan länge ganska kritisk mot hur nyhetsrapporteringen i vårt samhälle ser ut. Även om jag kanske inte faller under kategorin...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter att läst Mias bok om självkänsla, och resten av liknande böcker på biblioteket..... Så skriver jag ibland ner känslan jag har för...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag brukar inte prata högt om att jag skulle vilja bygga ett ekologiskt hus, även om jag ibland kan nämna det i förbifarten som en...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Okej, här kommer andra inlägget för dagen. Skrivklåda eller? Idag tog jag åter en liten tur på den gula glada ponnyn och efteråt...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så här års brukar det dyka upp funderingar på vad man ska göra under sommaren. Det här året är inget undantag. En tanke jag har för i...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Både jag och fröken frieser har fått ny frisyr på stallsalongen :p Hon blev klippt igår och jag blev klippt idag. Frökens man hade...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Som en liten vante i en dressyrsadel, så känns det! Efter fyra veckors hinder frånvaro började hästarna titta och busa runt redan i...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har på sistone börjat handla lite i den lokala nybyggda coop-butiken som helt uppenbart satsar en hel del på eko-varor, bl.a. Kung...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Värsta regnvädret här, konstant nederbörd från morgon till kväll. Sms ade till slut tränaren och frågade om det gick att träna idag...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Idag råkade jag få slut på jobb framåt eftermiddagen så chefen tyckte att jag kunde åka hem. Det är ju så med det här lilla företaget...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har alltid haft ett känsligt luktsinne, men jag upplever att känsligheten har förstärkts med åren. Jag har tidigare skrivit ett...
Svar
0
· Visningar
606
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det här är stallägarens 25 årig arab som också är under igångsättning. Utbildad MSV-dressyr i sin ungdom. Nuvarande ägare köpte honom...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok nu har jag försökt rida i stubben scandia dressyrsadel i tre dagar, hoppade över igår och tog min gamla frank baines utan knästöd för...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Efter den debatt om kanelens farlighet som vajat lite fram och tillbaks i media under några år, så beslutade jag mig tillslut för att...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp