Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Ett av råden jag fick med mig från hälsohemmet var att jag måste börja tugga maten ordentligt. Anledningen sades vara att om man tuggar...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Sitter och gassar i solen samtidigt som jag smaskar på ett saftigt äpple. Vinden är lite starkare än igår men fortfarande tillräckligt...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Trasdocka
·
  • Låst
Dagbok Jag hakade på EFIT (Ett Foto I Timmen) så igår hade jag kamerorna i högsta hugg. Här är resultatet...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok (Spelinspirerad) Slogs mot ett monster, han höll på att döda mig men jag vann tillslut. Lite senare så är det en gigantisk bur och...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Trasdocka
·
  • Låst
Dagbok Då var min hälsohemsvistelse slut, och jag har återvänt hem igen. Men vilken häftig upplevelse det var! Min tanke med att åka dit var...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft en lite konstig arbetsvecka och kunde åka till stallet redan i förmiddags för att rida araben. Det blev en tur på 1½ timme...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Har nog inte fattat riktigt när jag pratat med mamma att han varit så pass skadad efter sin nattraid i måndags att han inte öht kunnat...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Värsta var när vovves uppfödare statusuppdaterade RIP S**** igår kväll Dobys mamma är död :cry: Vet inte mer än att det är pga av en...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det här med att arbeta med sig själv är svårt, jag förstår om många bangar den utmaningen. Själv har jag kommit till den delen i min...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter just nu i ett litet rum på ett hälsohem i Dalarna. Det är jättehäftigt att vara här, jag har länge varit nyfiken på att åka...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Igår stod jag och kammade löst underhull, mycket bomaterial till småfåglarna blev det. Men det räcker inte han behöver klippas Märks på...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har haft en riktigt trevlig helg med ridning båda dagarna, igår med P och idag på ridskolan med samma häst som jag ofta får rida...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag drömmer ofta drömmar där jag blir rädd eller ledsen. På den senaste tiden så har mina hundar nästan alltid varit med. 1.) ena hunden...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Trasdocka
·
  • Låst
Dagbok Om jag vore en hund så skulle jag vara en Siberian Husky, åtminstone om man ska tro hundprofilen från Hundstallet på Facebook. När de...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag red den fuxiga araben idag igen och idag kändes han pigg, glad och positiv, vilket jag aldrig känt förut med honom. Det var en helt...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Alltid tycks det vara något. Nu är det bilen som inte är kurant och måste in till bildoktorn. Det blir dyrt då ett antal delar behöver...
Svar
0
· Visningar
276
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så det var nog inte kennelhosta utan att han fick i sig något dumt från grannen fiskdamm Ingen feber, ingen hosta, inget kräks och...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok 24-timmarsdygnet verkar inte räcka till, inte ens på helgerna. Inför helgen hade jag "inget" inplanerat men nog sjutton har tiden bara...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det sista jag behövde just nu är en sjuk hund :arghh: :cry:
Svar
0
· Visningar
232
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok En sån där helg där man känner, shit jag behöver två lediga dagar O_o Tävlingar både lördag och söndag för dottern Lördag Pay&Jump 50...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp