Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Dagens ridlektion var en av de sämsta på länge. Jag red tinkern och i det var i princip inget som fungerade. Hon var springig och jag...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag varit iväg och provridit en häst som behöver medryttare, en 6-årig frieser. Provridningen gick bra. Hon var lika sympatisk...
Svar
0
· Visningar
230
·
  • Låst
Dagbok Idag kände jag att jag kunde kosta på mig att gå en promenad på lunchen då jag ligger på plus med arbetstiden (trots att jag smiter 1½...
Svar
0
· Visningar
198
·
  • Låst
Dagbok Suttit och ring och sms efter en ny dressyrdomare då den ena har akut opererats för blindtarmsinflammation. Verkar helt stört omöjligt...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Äntligen börjar det kännas bättre på jobbet. Jag tror att jag kan säga nu att jag har förflyttats från ”ny-på-jobbet-ångest”-fasen till...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Så kan det gå när man är i tävlingsarrangörsmode, snurrar lite för mycket i skallen just nu. Det var visst skänkelvikningar, inte en av...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok Ridläraren som brukar hålla i lektionerna på tisdagar har ju varit gravid och för några veckor sedan klämde hon ur sig en bebis, så nu...
Svar
0
· Visningar
220
·
  • Låst
Dagbok Igår var vi och tog farväl av vår gammelkatt, dottern skrev ett riktigt fint inlägg på sin blogg Vila i frid gamla vän Ikväll fick...
Svar
0
· Visningar
277
·
  • Låst
Dagbok Så var min helg. Mina nya gummistövlar må vara snygga men fullständigt livsfarliga på blöta ö-klippor. Har lätt ont i vänster lår, mest...
Svar
0
· Visningar
259
·
  • Låst
Dagbok Det var inte en av de roligaste lektionerna jag ridit faktiskt, utan det kändes som om denna instruktör tidigare mest hållit i...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Låst
Dagbok Jag har fyllt år idag. Via FB har det kommit in 10 pliktskyldiga grattis och sen kom hyresvärden över för en stund sedan med en burk...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Låst
Dagbok Arbetsveckan är till ända och det har också börjat lugna ner sig på jobbet. I stället för att ha skitmycket jobb så är det bara mycket...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker inte om köra i stan, så är det. Det är två aspekter 1. jag hittar inte 2. jag känner skräck över ifall jag ska hitta...
Svar
0
· Visningar
254
·
  • Låst
Dagbok Jag tycker vintermörkret är otroligt påfrestande och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Nu är det ju mörkt redan vid sju på...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag varit en eldsprutande drake. Fina, söta, snälla ponnyn är bästa medicinen. Alternativet är väl att sätta sig i en...
Svar
0
· Visningar
233
·
  • Låst
Dagbok Alltså - känslan av lycka i kroppen efter en rolig ridlektion!!.... :bow: Förra veckan kunde jag inte rida. Den här veckan kunde jag...
Svar
0
· Visningar
327
  • Låst
Dagbok Ja, för ärligt talat kan man nog i ärlighetens namn inte kalla det för hoppning Nina och jag skuttade fyra gånger över den hissnande...
Svar
0
· Visningar
237
·
  • Låst
Dagbok Nästan gång vi bygger om köket kommer jag ha DUBBLA diskhoar, och inte räkna med att alltid ha en fungerande diskmaskin. Eftersom...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Jag red tinkern igen på dagens lektion. Hon är en riktig pärla :love: I stallet, före lektionen, blev det strömavbrott och där hon står...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok Jag vaknade tidigt i morse, lite för tidigt egentligen, men det förde med sig att det blev ett långt yogapass på lite över en timme...
Svar
0
· Visningar
283
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka