Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Varför ska vissa människor se det som din uppgift att tala om för mig hur jag skulle gjort/bör göra istället för hur jag gjort/tänker...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått ett nytt jobb. Det är så jäkla sanslöst ofattbart häftigt att jag nästan inte kan tro att det är sant! Händer detta...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Igår jobbade jag min sista dag före semestern och det var en hel del som skulle fixas. Mitt kontor tömdes på grejer för när jag kommer...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Tänk vilken oerhörd fantastisk förmån det är att få ha fyra tassar med tillhörande luden kropp i sin familj! Tänk all den kärlek...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar om jag trots allt skulle kunna ha någon okänd diagnos trots att tidigare tester inte sagt att så är fallet. Hur kan man...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig ägt någon ajfån eller smartfån. När jag köpte min nuvarande mobil för 4 år sedan var kravet att det skulle gå att ringa...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I morse vaknade jag redan strax efter 5 och kunde inte somna om så jag klev upp och yogade nästan en halvtimme (inklusive den...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det jag skrev sist om hur jag mår får mig att känna mig som en gammal pensionär som klagar på sina krämpor. Jag vill inte prata krämpor...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter att följande tråd skapats blev jag inbjuden till @ASKAPLASKA för att övningstälta vilket jag accepterade. Jag tyckte det verkade...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag kom att läsa en bok om en man som råkat ut för en olycka och fått en ryggmärgsskada (”Smällen” av Kent Revedal). Boken var saklig...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det var konferensdag på jobbet. Vi skulle vara på Skansen. När jag kliver på spårvagnen på väg dit ser jag att det redan sitter ett helt...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Tredje gången på vardagslydnadskursen. Doby hade dock glömt koppla på hjärnan i början Det är jätteenkelt försöka koncentrera sig på...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det jag skrev om sist är verkligen något av det viktigaste jag måste ta itu med nu. Jag kan inte hålla på och springa runt med känslan...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag sprungit ett 5-kilometerslopp. Uppladdningen har ju inte blivit som jag tänkt mig eftersom jag skadade mig förra veckan, så...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Som jag berättade för några dagar sedan tog jag kontakt med en barndomsvän på FB för några dagar sedan då jag frågade varför jag blivit...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Uppenbarligen är det nånting som jag inte fattar med det här livet! Jag behöver en instruktionsbok. Plötsligt är allt bara ”för mycket”...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Min näsa läcker fortfarande. Det är inte mycket men upphör liksom aldrig helt. I morse ringde jag vårdcentralen och sköterskan som...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Känns redan lite tomt. Dottern lyckades i alla fall uppnå de mål hon satte upp då hon sa upp fodervärdskontraktet 1. Galoppera barbacka...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag reds terminens sista ridlektion. Jag fick en häst som jag gillar. Vi började på uteridbanan men red sedan ut på ängen med...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok En gång i tiden hade jag en barndomsvän. För några år sedan dumpade hon mig. Det sista hon sa när vi talades vid på telefon var "jag...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp