Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Igår var det terminens sista tisdagslektion och det stod hoppning på schemat. Jag hade ju hoppats på att få den snälla rara tinkern men...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jorå, min gulliga vovve blev så till sig av att komma till hundkursen (nya hundar, löptik och gamla kurskompisen Tore) att han ställde...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ja men visst, superbra att börja en tvådagars tävling med att ryggen pajjar Å andra sidan blev jag tvingad till att delegera (hatar...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok På onsdag nästa vecka slutar terminen på yogacentret som jag jobbar på. Till hösten kommer centret att övertas av C, en av lärarna. En...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Gårdagens ridlektion var en medelmåttig sådan i det stora hela men på en punkt blev det mycket bättre än genomsnittet så den karamellen...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok En kompis skickade ett tips till mig på en medryttarannons. Det såg ut som den ”perfekta” medryttarhästen för mig, verkligen. Jag blev...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag rida en helt ny bekantskap på dagens lektion. Det var en arabtjej som var pigg och känslig. Standardpositionen för henne...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hur svårt ska det vara att fatta att han är skadad???? När kollegans hund drog sin klo hoppade han på tre ben i veckor typ, inte min...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag känner inte igen min hund, den beter sig och låter som min hund men det ser ut som någon annans :nailbiting: Dottern ska trimma lite...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Dottern fyller 21 år och hunden ska bli av med pälsen Har lite ont i magen över hur det ska gå trimma det där monstret, tänk om han...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok På min ridskola så brukar det vara instruktören som delar ut hästarna så när man kommer går man in på kontoret och tittar på listan där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Och det blev inte felfritt den här gången heller. 16 fel drog vi på oss den här gången så det var betydligt sämre än förra gången då det...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vi hade hoppträning idag och jag red åter en c-ponny som jag fått rida en del på sistone. Lektionen fick ett väldigt abrupt slut då...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ridskolan som jag rider på har väldigt många bra hästar och jag tycker bra om de flesta. Egentligen är det bara 2-3 stycken som inte är...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag sitter med näsan djupt i det projektarbete jag ska sammanställa och slutföra nu i maj, på den högskolekurs jag går på distans bara...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Jag brukar ju ofta känna mig som en duracellkanin som bara går och går men nu fick jag visst slut på batterierna. I onsdags käkade jag...
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hiss: Hunden äter igen, däremot har vi tillfälligt delat upp det på fyra ggr /dygn Diss: Mamma har haft en jättjobbig natt och pappa...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag veta (via sms) att araben åter skulle ut på en tävling, en dressyrtävling den här gången och att jag då skulle få rida den...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Han har blivit mycket bättre bara sista dagarna. Mamma och jag börjar misstänka smärtmedicinen som orsak till att han efter olyckan...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok eller att ta kängor öht :eek: Men jäkla sköna är dom.....och snygga :D Provridning i lördags, jag var inte med. Men det hade varit...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp