Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag och sambon ska på båtmässan i Göterborg och träffa en massa andra coronet-freak :D Vet faktiskt inte när jag bodde på hotell sist...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Igår fick jag det grymmaste ridsåret någonsin, utan att jag ens märkte särskilt mycket under ridningen. Men hemma så märkte jag att det...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För ganska exakt två år sen så började jag på mitt nuvarande jobb. Att jag fick det jobbet var en enorm lättnad. Tidigare hade jag...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Fyy känns inte som jag haft helg öht Lördagen tillbringades på jobbet!!!! men att göra klubbens bokföring. Passade på samtidigt som...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Imorse hittade min man mig avsvimmad på golvet. Snacka om konstigt sätt att börja dagen på! :-) När han ”väckte” mig så fattade jag...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok På jobbet har vi en liten almanacka på ett bord med ett visdomsord varje dag. Häromdagen stod det följande: Find a place in your mind...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Den något tunna torsdagsgruppen blev ännu tunnare idag. Det var bara jag som dök upp så det blev en privatlektion för bara mig. Jag...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja det gör hon ju flera gånger varje vecka, men idag ska bebban ridas för första gången sen hon ställdes av för vintervila...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Anledningen till att jag plötsligt ploppat upp och skriver här igen är faktiskt pga en kurs. :-) Jag har gått många kurser dom senaste...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Doby har varit hemsk ett tag, inkallningen har inte fungerat för fem öre. Helt nonchalant och "Alfons-Åberg-ska-bara" attityd hela tiden...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag fick stela ponnyn på ridlektionen och idag var han en superpigg räserponny. Skitjobbigt. Och det gick skitdåligt. Det känns som om...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag fotograferar en del och datorn är full med bilder. Oj, det är ju en stor del av mitt liv som ligger där, inser jag när jag bläddrar...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok I alla fall någon som verkligen älskar snön:D (Fast jag saknar ju inte direkt leran precis, snökokor i pälsen är lättare få bort och...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Det bara snöar och snöar och snöar. Jag vill inte gå ut för det är för kallt och för svårt/jobbigt att ta sig fram i snön. Jag vill inte...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Det här är ett äckligt inlägg. Förlåt. Läs det inte om du är äckelmagad. Men det upptar större delen av min tankeverksamhet för...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Igår nämnde jag på jobbet om att min lön borde ses över. Det var rätt nervöst och jag hade tänkt att jag måste försöka kolla vad som...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok En gång i tiden hängde jag här. Jag skrev massvis med blogginlägg under flera års tid, älskade det. Men det var ett tag sedan nu, så nu...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Eller vad man nu säger... Jag har under en lång tid funderat på att min lön borde höjas. Det har nog funnits i tankarna sedan förra...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Doby har ju varit väldigt på katten ett tag, inte elakt men när Aramis fräser och slår med tassen tolkar Doby det som en lekinvit Men...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Åtta månader mellan bilderna Hon hade varit sjuk över sommaren. Visade sig att hon hade mängder stor blodmask och fick avmaskas flera...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp