Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Red G idag igen och det var skitdåligt väglag så det blev skritt. Ridvägarna vid det stallet plogas (utom stigarna i skogen förstås) och...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vaknad av att jag hosta till och höll på att spy :crazy: Klarade mig men mådde så fruktansvärt illa att jag inte vågade gå upp och lägga...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Visserligen nyser jag och har en retlig hosta till och från, men jag känner mig inte sjuk Så det borde inte vara någon fara stå en stund...
Svar
0
· Visningar
226
·
  • Låst
Dagbok Igår var del två av dressyrkursen, jag måste säga att M kräver inte så lite mer av oss på kursen än på lektionerna :D Iallafall så var...
Svar
0
· Visningar
286
·
  • Låst
Dagbok Jopp, kände det igår. För ett halvår sen hade jag svävat på små moln om pållen gått så som han gjorde igår. Men nu kände jag bara att...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Låst
Dagbok Inte direkt vad jag behövde just nu, hoppas det är snabbt övergående (ja eller hur :grin:) Var med dottern i stallet igår eftersom det...
Svar
0
· Visningar
318
·
  • Låst
Dagbok Jag gillar ju lektioner som fokuserar på ridning (tex formen) och inte att utföra en specifik övning Fredagskursen på två ggr kommer...
Svar
0
· Visningar
297
·
  • Låst
Dagbok Idag blev det hoppning i ridhuset med A. Det var T:s förslag och hon följde själv med för att assistera. Jag kan inte påstå att jag...
Svar
0
· Visningar
300
·
  • Låst
Dagbok Vad är det för fel, varför får vi inte till den där dumma dumma högergaloppen. Vänster- Nemas Problemas- bra fattning, kontrollerad...
Svar
0
· Visningar
270
·
  • Låst
Dagbok Som helt underbara söta Mistel, vilken häst hon är Fixar allt från att gå med nybörjar-vuxna till att utan gå ett LB-program på över...
Svar
0
· Visningar
212
·
  • Låst
Dagbok Då är min period som extramatte över. Ägarna till de 3 hästar jag passat kom hem i natt. Idag red jag en sista gång på den äldre...
Svar
0
· Visningar
295
·
  • Låst
Dagbok Idag kunde jag ta det lite lugnt för på fredagar slutar jag jobbet lite tidigare. Jag kom till stallet ganska tidigt, mockningen gick...
Svar
0
· Visningar
265
·
  • Låst
Dagbok Något som jag jobbat med läääääääänge Inte åt mig själv dock utan till föreningen Det är faktiskt ganska läskigt, handlar om mycket...
Svar
0
· Visningar
281
·
  • Låst
Dagbok Konversation i ridhuset idag: Jag: Skulle du kunna korta galoppen? Hästen: Javisst, säg bara till hur mycket. Jag: Skulle du kunna göra...
Svar
0
· Visningar
248
·
  • Låst
Dagbok Det finns gott om tid att tänka på saker när man står och mockar hästskit. Morgonens mockning var inget undantag. Jag undrar om man...
Svar
0
· Visningar
311
·
  • Låst
Dagbok Det har minst sagt varit mycket ett tag nu men nu kommer jag att ha ridfritt i fyra dagar. De senaste veckorna har jag bara haft två...
Svar
0
· Visningar
251
·
  • Låst
Dagbok Hoppade hela fyra språng på raken igår på lektionen Inte högt(typ 40-50 cm) och mest i trav, men det kändes så jäkla bra :D. Tog mitt...
Svar
0
· Visningar
300
·
  • Låst
Dagbok Var uppsatt på Dejjan igår :crazy: som jag inte ridit (undvikit rida) på nästan ett år. Sa till L att jag inte kunde lova att det inte...
Svar
0
· Visningar
310
·
  • Låst
Dagbok Ordinarie på torsdag, dock med vikarie för ridinstruktören som blivit bjuden på en spännande resa till varmare land, och igenridning...
Svar
0
· Visningar
315
·
  • Låst
Dagbok Idag var sista dagen på dressyrkursen och äntligen fick jag den stela ponnyn att börja mjukna. Förvisso blev han aldrig mjuk som...
Svar
0
· Visningar
279
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka