Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Nämligen att vicka på huvudet tills det knäpper i nacken (låter ungefär som när folk drar i fingrarna :crazy:) Tänker inte på att jag...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Springer och stänger den f-bannade dörren förtioelva ggr varje dag. Ska de vara så svårt stänga en dörr efter sig. Nu är det dax igen...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Efter min ofrivilliga avsittning för ett par veckor sen har hoppningen känts lite jobbig. Speciellt på en viss häst. Men efter lektionen...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Å andra sidan har ridningen överlag känts skit. Kan bero på kvardröjd förkylning och allmänn stress. Iallafall... Red dressyrlektion...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jag har precis uppdaterat Bukefalos blogg till en rykande färsk beta-version. Detta kan innebära lite fler buggar än man är van vid. Men...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Dagbok :pDet var tävlingshelg i helgen. Lördagen så var det första matchen i ponny-cupen. Tjejerna red kanon och det slutade 1-1, då samtliga...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Hade hoppning i combi-gruppen. Fick C som jag också ridit i hopp-gruppen. Vi gjorde (nästan) samma övning som vi hade gjort i...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Samma häst som sist, inte lika känslig i ryggen den här ggn men väldigt mycket spöken i ridhuset, speciellt vid dörren. Lite märkligt...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Har fått biljetter av bror till Footloose, tyvärr kunder han bara komma åt två per föreställning så sonen och jag går ikväll på...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Halvägs in i lektionen låste sig ryggen :cry: Så någon studs på böjt spår var bara att glömma. Däremot gick övrig ridning jättebra mot...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Samma häst den här lektionen också, M kändes lite segare/ovilligare än veckan innan. Kan mycket väl berott på att hon brunstar Började...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Jättekul när man då får A att rida. A är en: ekonomisk häst (om man är snäll) alt :devil:lat (om man ska vara elak) Övningen gick ut på...
Svar
0
· Visningar
508
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Ordinarie vikarien var på släktträff så vi hade en vikarierande vikarie :D Samma övning som sist med tillägget att bommarna på...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Min bil gick sönder i går kväll, en slang till dieselreturen antagligen. (så jag spred en 20 liter diesel över vägbanan mellan handen...
Svar
0
· Visningar
506
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Blev mer bomarbete den här lektionen. Fyra bommar på mittlinjen samt fyra bommar på diagonalen åt vardera håll ut mot hörnen M gick...
Svar
0
· Visningar
449
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Eftersom E-L red förra veckan så var det första gången i nya gruppen igår. (Vi delar och kommer rida varannan vecka) Fick S som jag...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok ..då kanske jag får något gjort. För om tiden när man bara hade radioreferat att förlita sig till på jobbet var det lättare. Men nu med...
Svar
0
· Visningar
424
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Nu är det ju inte en "riktigt" hopp-grupp utan en hopp-inriktad grupp vilket innebär att vi är fullt antal elever (8-10) st. Målet är...
Svar
0
· Visningar
490
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Fick just veta att min stora favvo på ridskolan är pensionerad och åkt till Danmark :cry: Visst är han värd sin pension och det känns...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok En bild på hästen hon rider på lägret. Ett halvblod på 165 cm, hon som bara ridit storhäst två ggr tidigare ;) Men hon tyckte han var...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp