Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Byråkratiska regler och riktlinjer, grundade på politiska beslut och lagar fastställda av riksdag och regering, är svårt att förstå sig...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: IngelaH
·
Dagbok Fyra veckor går fort förbättrat uppresningar från brits med tre sekunder och tre meter med rullator med fem sekunder, mindre smärta och...
Svar
1
· Visningar
483
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Det ena huvudet på förskingringskassan, vet inte vad det andra gör. Trots att alla jobbar med samma människor och samma papper. AS, har...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 040
Senast: IngelaH
·
Dagbok Men hibiskus på Teneriffa
Svar
1
· Visningar
348
Senast: IngelaH
·
Svar
3
· Visningar
437
Senast: IngelaH
·
Dagbok Började med sittgympa och bassäng, där vi stod som packade sillar. Hur Vintersol tänkt och planerat där, förstår jag inte.... Likaså med...
Svar
1
· Visningar
555
Senast: Tofs
·
Dagbok Katolska kyrkan där vi satt o väntade på procession bärande på fiskebyns helgon Carmen, ner till hamnen.
Svar
2
· Visningar
399
Senast: IngelaH
·
Dagbok Men man börjar vänja sig med värme, träning, god mat och underbar miljö.
Svar
3
· Visningar
442
Senast: IngelaH
·
Dagbok Sitt/pinngymoa, bassängträning, sjukgymnastik i gymnastiksalen, ny säng och...
Svar
5
· Visningar
517
Senast: IngelaH
·
Dagbok Frukost 8 Information och snabb rundvndring på anläggningen, klockan 9, som jag inte hann med att memorera så jag bad om översiktskarta...
Svar
2
· Visningar
627
Dagbok tog på både "blåsan", psyket och kroppen.... Men nu är både telefon och dator inkopplat på wifi.... sovit gott i natt. Arlanda hade...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag kommer inte få resfeber förrän jag sitter på planet.... Nu är katten ännu mer nervvrak, låda och kasse med kattmat står i hallen...
Svar
14
· Visningar
846
Dagbok Jag visste var jag hade tomma plastfickor till resehandlingarna... I Fatimas, fina guldpärm... så jag bläddrade igenom den med foton...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: IngelaH
·
Dagbok När man fått ordning på all byråkrati, fixat kläder, apotek, bokat allt, fått en vän att återbetala sin skuld så jag har fickpengar...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: ameo
·
Dagbok Weekend i Hovsta med Minnie. Minnie har ägnat sig åt flugjakt, krukväxtinventering och klättra i garderober och linneskåp. Sovit UNDER...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: IngelaH
·
Dagbok Då rasar en skogsbrand på teneriffa. Blir resan inställd igen? - Vem vet... Hur många år får jag vänta sen? Jag har bara väntat fem år...
Svar
3
· Visningar
662
Senast: Tofs
·
Dagbok I morgon kväll - söndag, tar jag och Minnie weekendsemester hos mamma, så Minnie o mamma får skola in sig lite. Nu ska jag plocka runt...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: IngelaH
·
Dagbok Efter 40 minuter i telefonkö, hos sjukresor När ska du åka? 8.40 och ska vara där för incheckning 2 1/2 timme tidigare. Hur dags...
Svar
3
· Visningar
554
Senast: IngelaH
·
Dagbok Ringde precis beställningscentralen för serviceresor... Min sjukresa till och från Arlanda, är inte okeyad hos sjukreseenhetens...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp