Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur är det någon som har en bra ritning elelr bild på en sån.Stor på ben och med både hus och "öppet" liksom. Hit med era bilder nu så jag...
Svar
7
· Visningar
6 140
Senast: charmant
·
P
Övr. Djur Upptäckte idag när jag kom hem att min 4 månaders lilla marsvinshona hade fått en unge! Jag misstänkte aldrig att hon var dräktig, hon...
Svar
6
· Visningar
1 337
Senast: Nidorina
·
Övr. Djur ... kan man roa sig med en lång stund... Sparris-soppa är gott...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: gadriel
·
P
Övr. Djur Mina två marsvinshannar har gått ner en del i vikt medan jag var utomlands. Nu funderar jag på det bästa sättet att få dom att gå upp i...
Svar
5
· Visningar
1 889
Senast: Phocahontas
·
D
Övr. Djur Hej!! Har märkt att våran hamster har varit lite deppig ett par dagar, inte sett något direkt på honom, utom att han inte kommer fram...
Svar
6
· Visningar
3 980
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Förra månaden när jag klippte klor upptäckte jag detta på mina 2 vuxna djur på 1½ år, en hona och en kastrathane. Hanen har mest och...
Svar
4
· Visningar
2 367
Senast: Petra_S
·
G
Övr. Djur Äntligen, så har jag fått mitt första akvarium! det blev en för tidig julklapp :D och som jag har längtat. Men bruksanvisningen var nog...
Svar
2
· Visningar
1 350
Senast: Generalen
·
M
Övr. Djur Mina dvärghamstrar har fått jättelånga klor. Ska det var så eller ska jag klippa/fila ner dom?
Svar
8
· Visningar
3 190
Senast: Zenith
·
K
Övr. Djur Hej nu har äntligen min lilla hona börjat att ruva på sina ägg . Hanen är en riktig gentleman men jag har lite frågor som jag hoppas ni...
Svar
12
· Visningar
5 753
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Min tre år gammla hanråtta ska snart få avsluta sina dagar. Jag upptäckte en ganska så stor böld eller vad man nu ska säga på ena sidan...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: et_flickan
·
Lantbruksdjur från koja till slott :D Dom stormtrivs i sitt nya hus & större gård. Min bror, son & jag har snickrat ihop detta fina hus av allt som... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 859
Senast: ewilized
·
Övr. Djur Ja,som rubriken lyder så har vi fått ytterligare en ny bebis hem hit! Som några av er kanske redan vet så dog Armani-mitt ena marsvin... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 610
Senast: Nikkis
·
A
Övr. Djur Jag har bara haft Teddy marsvin innan men nu har det flyttat hem en långhårig herre till mig och pälsen växer som ogräs har jag märkt så...
Svar
3
· Visningar
1 797
Senast: aqua
·
Övr. Djur Ville inte skriva vidare i Mats's tråd, så gör en ny. Vilket tycker ni är det skonsammaste sättet att avliva ett smådjur som t.ex... 2
Svar
26
· Visningar
6 113
Senast: Hazel
·
Övr. Djur Nu finns hon inte mer, min goa lilla kanin som jag ägt i 6år. Hon skulle fylla 7 år i Mars men hon fick aldrig uppleva den dagen tyvärr-...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Elma_vip
·
Övr. Djur Idag utökades min marsvinsflock med ytterligare en medlem, en liten Coronetflicka som jag köpte idag:love: Nu är jag nöjd, nu har...
Svar
17
· Visningar
1 308
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Mina kaniner har bott ute i min gamla lekstuga hela sommaren,och bor där just nu. Jag undrar om dom kan bo där i vinter också?, det...
Svar
15
· Visningar
13 533
Senast: Coop
·
M
Övr. Djur Hejsan! Vi har ett gäng får som bott hos oss i många herrans år. Dock så har flocken utökats med några nyinköpta tackor. Vi vet dock... 2
Svar
21
· Visningar
6 927
Senast: Rydberg
·
Övr. Djur Jag har blivit mamma till en liten hermelinpojke :banana: :banana: :banana: Han har fått det vackra namnet Calibra. Han är svart och...
Svar
6
· Visningar
887
Senast: antiloop8
·
Övr. Djur Vad iväg och avlivade Mats idag... Så nu är fotomodellen med modelltassarna borta... :( R.I.P Mats 0?.??.??-06.10.27...
Svar
9
· Visningar
997
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka