Tillskott i familjen! *bilder*

Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Nope, korthårig. Men hon var jätte söt :)! Fick inte du se henne? Får kanske leta fram en bild :p!

nej jag fick aldrig se ditt marsvin:(
har bara sett Linda's Mulle eller vad han nu än hette:angel:

så fixa fram en bild nu hörru!:D
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Dubbelt....
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Linda's Mulle? :eek: Har hon marsvin? Pratar vi om samma tjej :angel:? :p

Ska leta fram en bild...
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Ååååh vilka gulliga marsvin du har:D Och de är så välskötta också!!! (som alla dina djur är :P)
Åh den nya lillkillen, Milton (gulligt namn du valt åt honom förresten :D) är ju helt klart bara för söt :love: :)
Alla dina bebisar är söta:D :banana:
Kram ;)
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Jo, jag förstod vilken Linda du menade, men det var marsvinstanken som inte fungerade :p! Visste inte att hon hade skaffat sig ett. När jag först träffade henne hade hon ju inga djur alls liksom och sedan fick hon ju plattbröstade grejen och sedan fick jag höra en till också (eller?).
Ska leta efter en bild nu ;)!
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

mina är tingade nu! får dom till helgen tror jag om jag fattade det hela rätt! :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Jo, jag förstod vilken Linda du menade, men det var marsvinstanken som inte fungerade :p! Visste inte att hon hade skaffat sig ett. När jag först träffade henne hade hon ju inga djur alls liksom och sedan fick hon ju plattbröstade grejen och sedan fick jag höra en till också (eller?).
Ska leta efter en bild nu ;)!

hahah den platbröstade grejen!:rofl: :rofl: :bow:

Nej men hon hade ju ett marsvin innan "oss tiden" du vet....tror inte hon har det nu..nu är hon ju så udda å för "fin" för djur..tappat intresset helt ju..jefla bitch:o
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Ååååh vilka gulliga marsvin du har:D Och de är så välskötta också!!! (som alla dina djur är :P)
Åh den nya lillkillen, Milton (gulligt namn du valt åt honom förresten :D) är ju helt klart bara för söt :love: :)
Alla dina bebisar är söta:D :banana:
Kram ;)

Ohh tack..klart att dom är söta..
har inte jag visat bilder till dig tidigare??

Ja Milton är ju helt bedårande,och ja namnet passar han bra:p
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Underbart uttryck :bow:.
Hittade en mindre bra bild, men den får duga :p.
"Guinea"
guinea.jpg
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

det kan du ge dig på att det blir! :bump:

Ohh GUUD vad spännande!!! :bump:

kan knappt berga mig nu..ska bli Så himla spännande att få se dina "små" bebisar!:)

Heter dom något redan eller ska du döpa (om) dem?
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Dom har redan namn, men kommer få nya smeknamn utav oss!

Men dom har ju stamtavla o allt, så namnen blir ju kvar ändå så att säga! :)

imorn åker jag o köper bur o alla tillbehör!!! åhhh vad jag LÄNGTAR till helgen!
ingen som ska till kallhäll (tror jag det hetta :p ) på utställningen där? Det är där jag ska hämta mina sötisar! :D
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Dom har redan namn, men kommer få nya smeknamn utav oss!

Men dom har ju stamtavla o allt, så namnen blir ju kvar ändå så att säga! :)

imorn åker jag o köper bur o alla tillbehör!!! åhhh vad jag LÄNGTAR till helgen!
ingen som ska till kallhäll (tror jag det hetta :p ) på utställningen där? Det är där jag ska hämta mina sötisar! :D

är det på lördag du ska hämta dem?
min uppfödare ska nämligen dit på utställning!:)
Hon ska också ställa ut!

Så du kanske stöter på henne där,hennes "kennel" heter Tiburon's ;)

Då får du hälsa henne från mig :angel:
*Hon är liksom ägaren till hästen jag rider OCH min marsvinsuppfödare-allt i ett thihi*
 
Senast ändrad:
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

brorsan är allergisk mot hö.. :( och jag bor fortfarande hemma har inte råd att flytta hemifrån, men såfort jag gör det så blir det marsvin!

har haft marsvin tidigare, det första dog i lunginflammation(kylskåpets kallras) och det andra fick cancer :cry:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 456
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen aldrig tyckt att jag (vi) har så många djur. Jag umgås ju med andra djurälskare och där är det aldrig något konstigt...
2
Svar
20
· Visningar
5 059
Senast: pepp
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
2
Svar
22
· Visningar
5 620
Senast: Hoppsin
·
Däggdjur För drygt ett halvår sedan tog jag över 2 marsvin från en familj där det visat sig finnas allergi. För att göra en lång historia kort...
2
Svar
38
· Visningar
2 703
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Hönstråden II
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

  • Hijabis i stallet!
  • Pivo
  • Nybörjarponny!

Omröstningar

Tillbaka
Upp