Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur hej, jag har en svart dvärgvädurshona som är ca ett år. jag undrar när man kan ....ja vad heter det på kaniner.... betäcka henne? kan...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur När den nya alliansen tar bort djurskyddsmyndigheten? Det är väl ganska självklart nu att den kommer tas bort, flyttas samman med...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Gnist
·
Svar
0
· Visningar
175
Senast: selda
·
Övr. Djur Att djuraffärsråttor är sämre är inte en myt trots allt.. Av mina fem råttor kommer två av de från djuraffär. Och de två har canser båda...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Någon som vill prata illrar? Så otroligt söta djur som ligger mig mkt varmt om hjärtat, men lite väl busiga för att vara barn-djur. Så... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: lizan
·
Övr. Djur Alltså...nu kommer en ganska konstig fråga, men kan man trimma ner långhåriga marsvin om man mest tycker pälsen är i vägen?:p Eller...
Svar
11
· Visningar
1 159
Övr. Djur Har varit ut och knäppt lite nytt på råttorna :D Krull, som inte alls ville vara med: Gunde, som inte heller ville vara med...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu har alla mina kaniner fått någon form av ohyra... :( det ser ut som smååå små prickar som rör på sig. är det någon som vet om...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Sannis
·
T
Övr. Djur Har nyss skaffat en kanin (fick hem honom vid 18-tiden igårkväll faktiskt). En dvärgvädur (hane) som är ungefär 9 veckor. Nu undrar jag...
Svar
8
· Visningar
6 220
Senast: Shenzi
·
Övr. Djur Mitt kära lilla marsvin Bara dog!:cry: hittades död imorse,och han Är fortfarande mjuk!:eek: :crazy: Så Plötsligt! Du hann...
Svar
15
· Visningar
1 202
Senast: Constance
·
Övr. Djur Min karl har ett gammalt akvarium som han vill starta upp igen. Men han är intresserad av saltvattenakvarium. Det känns som om ett...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: Haukur
·
Övr. Djur I dag avled vår älskade Rickard! Han blev 10 år gammal. Vilket är länge med tanke på att han hade en kotskada. Så nu i kväll har vi...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Hazel
·
M
Övr. Djur Hej hej!! Tänkte att ni kanske vill lägga ut bilder på era ormar. Kán vara kul att se. Har själv en kp hona men tyvärr ingen bild :(...
Svar
3
· Visningar
3 913
Senast: Dark_Angel
·
Övr. Djur jag lämnade idag tillbaka akvariet till min syster. Först ville jag spola ner fiskarna i toaletten men enligt min syster så är det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 200
Senast: Petra_S
·
I
Övr. Djur Jag har gerbiler, och skulle vara tacksam för lite hjälp om dom. Vad gillar dom? Jag menar som godis? Jag ger dom grönsaker och...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: i-sack
·
Övr. Djur Hallå alla råttvetare! En av våra råttor har fått röda utslag på öronen. från början var det bara på utsidan, men de har nu kommit...
Svar
3
· Visningar
742
Övr. Djur Jag har haft min kanin utlånad ett tag. såg nyligen att dom inte klippte klona på honom. Sa då åt dom att dom måste klippa ner klorna...
Svar
3
· Visningar
944
P
Övr. Djur Måste bara fråga... har någon någongång behandlat sina smågrisar mot ringorm???? Och isf med vad??? Jag har ett marsvin som har ringorm...
Svar
1
· Visningar
1 267
Senast: Lonka
·
Övr. Djur jag är ute efter nytt bottenmaterial till akvariet och vill ha sand! har ciklider bland annat (tex afrikansk öronål) och har sett i...
Svar
7
· Visningar
4 746
Senast: wtf
·
Övr. Djur Jag har alltid haft råtthonor, det har bara blivit så..men vilka tycker ni är lättast att få tama, hanar eller honor..eller det är...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Bellatrix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka