Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jättekanin, hur gamla brukar dom bli? Har en hona på två år och hon känns redan "gammal". Vill ju ha henne många, många år!!
Svar
8
· Visningar
8 302
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Hur tåliga är smådjur när det gäller värme? Funderar på att skaffa mig dvärghamster, gerbil eller nåt liknande nämligen, men det blir så...
Svar
9
· Visningar
1 320
Senast: Lejonflickan
·
J
Övr. Djur Jag har äntligen fått hem mina beställda råttselar :) Dom är ju super - bra och jag rekomenderar dom verkligen! Min ena råtta Sawyer...
Svar
16
· Visningar
1 816
Senast: Orzon
·
E
Övr. Djur Jag funderar på att köpa fiskar, vad finns det för bra nybörjarfiskar och hur stort akvarium behöver dom? Finns det någon intressant...
2
Svar
21
· Visningar
2 005
Senast: Shettisar
·
Övr. Djur Måste jag ha för att få ha två marsvin och en kanin i samma bur? Ska köpa ny bur till grisarna imorrn (typ 120cm lång och 60cm bred). Är...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: BuenoBull
·
O
Övr. Djur Hur mkt mat ger ni era kaniner? jag har två st, en franks vädur född 1998 väger runt en 6kg,hane. den andra är en korsninge mellan...
2
Svar
30
· Visningar
3 966
Senast: HokusPokus
·
M
Övr. Djur Jag har just skaffat två kaniner, och har några småproblem... För det första så biter den ena (tjejen) på mina kläder, hur får man...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Zuzzi
·
E
Övr. Djur Jag har 3 frågor om min kanin: 1. Min kanin bits ibland, jag vet inte varför. Ibland kan min andra kanin bitas också, men det är inte...
Svar
10
· Visningar
1 085
Senast: Lejonhuvud
·
Övr. Djur Tror mig minnas att man ska vänta med häckning tills de är minst ett år gamla. Stämmer det? Hur hindrar man då ett par från att häcka...
Svar
17
· Visningar
3 220
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur kycklingmamma :banana: 2 st små gulliga dunungar :love: Här är dom 3 dagar gamla (kort tagna idag) Namnförslag önskas...
2
Svar
20
· Visningar
1 552
Senast: mysko
·
P
Övr. Djur Kommer ni ihåg att jag för ett par veckor sedan frågade om kanin/marsvin och en råtta i samma bur? Jag kan nu meddela att det går...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: Gabbi
·
Svar
12
· Visningar
1 146
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Har varit hos vetten idag och fått hem ivomec att ge oralt. Tänkte om det kanske underlättar om man blandar ut med juice eller nåt...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur ...hojta till om att jag skaffat ett nytt fotoalbum för mina djurbilder om nån är intresserad ;) http://www.annelie.mypetpages.net
Svar
4
· Visningar
773
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur Jag är fasligt förtjust i gräsänder. Har alltid tänkt att jag skulle ha några ankor som struttade omkring på gården, men nu börjar...
Svar
19
· Visningar
7 351
Senast: Mynta2
·
H
Övr. Djur Jag upptäckte för en stund sedan att min har sår på sina tassar. Baktassar... Är det någon som har varit med om liknande? Vad är det...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur ...era burar! Framförallt marsvinsburar och kaninburar men också fågelburar, hamsterburar, råttburar... ja, allt! Gärna så man ser...
Svar
14
· Visningar
2 198
Senast: majola
·
A
Övr. Djur Hej Har en liten fråga till er kaninägare. Jag har sedan 1 år tillbaka en kanin som jag hittade ute. Han var då vild så det var ren tur...
Svar
2
· Visningar
4 957
L
Övr. Djur Vad är egentligen skillnaden mellan en tamråtta och en vanlig råtta som man kan se på håll? Det är en beige-vit råtta som är ganska...
2
Svar
20
· Visningar
8 448
Senast: gul_zebra
·
O
Övr. Djur Jag har köpt två råttor. Och jag köpte den maten som säljaren rekommenderade. Men dom äter bara vissa saker i blandningen och lämnar...
2
Svar
31
· Visningar
2 131
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp