Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har förälskat mig i en vattenagam unge, men vet sorgligt lite om hur det är att ha ödlor. Ni som har vattenagam (eller annan...
Svar
9
· Visningar
2 508
Senast: strega
·
D
Övr. Djur Förra året skrev jag en tråd om min sjuka kanin som verkade ha drabbats av någon sorts förlamning. Det slutade med att vi fick ta bort...
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: Dolores_88
·
P
Övr. Djur Hoppsan så det kan gå. Ja, jag BORDE ha kollat men jag litade ju på försäljaren. Hmm, kaninen Emil visade sig vara en Emelie :o . Kom...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Hade tänkt införskaffa lite nya fiskar någon dag! Några jag inte haft förut... Känner för att variera mig lite, har haft samma fiskar i...
Svar
8
· Visningar
7 698
Senast: thea
·
M
Övr. Djur vad är viktigast för kanin och marsvin att äta mer än hö och pellets? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: galen91
·
Övr. Djur Köpte ny bur idag, eller ja begagnad. Iaf lite olika grejer följde med, bla detta öh "klotet". Vad är det bra för? :confused:
Svar
4
· Visningar
831
Senast: Stollan
·
H
Övr. Djur här ser vi mina underbara ninbebbar, 10 på bilden men finns bara 9 kvar :cry: dom är födda den 19 maj. :love: /Martina...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Linn_89
·
Övr. Djur http://www.indigo.org/friends/ :love:
Svar
3
· Visningar
725
Senast: enjes
·
Övr. Djur nu är det dax igen :bow: Min ena höna lägger ägg utan skal :eek: har sett 2 st nu. Är det något fel på henne eller kan dom göra så...
Svar
6
· Visningar
4 896
Senast: mysko
·
Lantbruksdjur går det para får o get???
Svar
4
· Visningar
1 502
Senast: Luff
·
Övr. Djur JA jag vet inte vad jag ska tro :eek: ! Tittade imorse i dotterns akvarium och ser till min stora förfäran att 2 av de 3 stora...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: thea
·
K
Övr. Djur Min hundvalp kommer inte överrens med mina kaniner! Tyvärr måste jag skänkabort dem. De bor i separata burar och en bur medföljer. De är...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Djur Har marsvinen i utebur (sån i trä på ben) nu på sommaren. Dom ÄLSKAR att vara utomhus! Men jag tycker deras bur är lite tråkig...
Svar
2
· Visningar
1 231
Senast: _Runaway_
·
D
Övr. Djur ...på mina busungar. Min vovve Charlie och min snart 11 veckors gamla kanin Tintin. Erkänn söta Godingar :love: :love:
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Linn_89
·
L
Övr. Djur har ni några tips på saker man kan göra med sit marsvin. När det är fins väder och så får dom vara ute på gräset med gallret på buren...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: Kilauea
·
B
Lantbruksdjur Vi är snart färdiga med hönshuset. Det blir stort och en stor rastgård. Tanken är att ha en 6 hönor, tyvärr ingen tupp för vi bor inte...
Svar
19
· Visningar
3 497
Senast: Linn_89
·
E
Övr. Djur Hej! Finns det någon motsvarighet till doppvärmare till akvarium? Mina fiskar mår inte bra och en har dött nu pga att vattnet blir...
2
Svar
23
· Visningar
12 041
Senast: Prosit
·
Övr. Djur Råttpojkarna fick förut flytta till en mindre bur pga problem med den större. Nu tänkte jag sätta ihop den mindre buren med ett...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Jag har ett litet problem.... :smirk: ....för ett par år sen skaffade jag mig 2 degusar, sen 3 till. Jättesöta å goa, men nu känner jag...
Svar
6
· Visningar
2 093
Senast: TesseToken
·
Övr. Djur Såg idag att min dotters kanin hade väldigt stora och svullna? testiklar. Innan har jag bara sett testiklar i typ hasselnöts storlek...
Svar
6
· Visningar
3 890
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc
  • Aktivering/leksaker

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp