Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Funderar på att ta ungar på min dotters lilla kanin. Frågan är om man kan behålla en av ungarna, antingen en hona eller hane som ska...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: ZätaHå
·
Lantbruksdjur vi ska få 3 st hönor och en tupp, födda nu i våras. de är ju syskon, och vad händer om de parar sig? det lär ju inte va så bra? fast...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: Trissa
·
Lantbruksdjur Jag har lovat länsstyrelsen att min lilla fårflock ska gå och beta lite på naturreservatet som ligger intill vår gård. De har börjat...
Svar
4
· Visningar
2 250
Senast: Lejonflickan
·
F
Övr. Djur Jag har en långhårig raskanin (vädur) på sex år. Han har aldrig varit särskilt renlig av sig och det är inte ofta jag sett honom sitta...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: fandango
·
R
Övr. Djur Jag har sedan länge haft ett akvarium. Men nu har jag fått ett till och jag bestämde mig att ett ska hålla 25*C och det andra max 20*c...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: pajaztar
·
Övr. Djur Ja, det kan man fråga sig.... vilken färg är egentligen bottenfärgen? Ska man säga att de är svarta med vita ränder eller vita med...
Svar
13
· Visningar
3 923
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Visst, det är varmt, men min lilla kanin dricker otroligt mkt vatten, mkt mer än den stora, dessutom pissar han som :devil: och är...
Svar
10
· Visningar
4 379
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur jag undrar varför en del marsvin får en hinna på ögat eller ögonen... blir de blinda då? de har antagligen bråkat.. :cry:
Svar
2
· Visningar
875
Senast: mys19
·
C
Övr. Djur Jaaa, det blev som jag ville, imorn ska Fia hälsa på Putte :) och sen blir det bäbisar! Jag har gjort iordning där hon ska bo och allt...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: Calenfiriel
·
S
Övr. Djur KOllade inte så noga om det det radan fanns sån här tråd kom jag på. :o Men iaf, Är ganska noga med att råttorna alltid ska ha något...
Svar
6
· Visningar
2 987
Senast: SessCa
·
Övr. Djur Hmm, fick nåt strul när jag laddade upp bilderna på nätet.. De kommer så snart jag fått ordning på det. Under tiden vill jag se bilder...
Svar
1
· Visningar
1 550
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur Hej är det nån här som har nåt bra tips om vad man gör med en tupp som bara anfaller en så fort man kommer i närheten? Förut hade jag...
Svar
13
· Visningar
5 349
Senast: LIA
·
Lantbruksdjur Numera har jag bara 2 höner kvar av 8 och har tänkt köpa fler kamrater till dem. Vi har precis fått hem en lekstuga, som ska isoleras...
Svar
16
· Visningar
4 036
Senast: LIA
·
E
Övr. Djur Vi har 8 höns och 2 tuppar, hur vet man om det är kycklingar i äggen?
Svar
5
· Visningar
11 123
Senast: Move_Over
·
Övr. Djur är förhoppningsvis på gång. Lilla damen satte igång och födda mitt på dagen (precis som förra gången :smirk: ) satt då och smaskade...
Svar
4
· Visningar
744
A
Övr. Djur Bor det i hagen som gränsar till vår tomt. Em mamma med fyra st ungar. Vi kan sitta och titta på dem när de leker, jättemysigt. Men vi...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 869
Senast: SusanneO
·
P
Övr. Djur Jag hade en skrattduva :) när jag var liten, och skulle nu vilja skaffa mig en igen, men har upptäckt att det inte var så lätt att få...
Svar
0
· Visningar
1 681
Senast: Pytte
·
Övr. Djur .. tog ut kaninerna och hoppade lite grann. Den gråa torpeden är min och den bruna är syrrans (Daarling)... :D Titta på bilderna...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Izabel
·
Övr. Djur 10 dagar gamla: Den svarta (hane) ska vi behålla, de andra två är honor och båda är till salu :)
Svar
5
· Visningar
897
Senast: haringenfantasi_
·
J
Övr. Djur Jag har gjort en massa upptäckter på min ena råtta Sawyer. Han har en böj i slutet av svansen och jag tror att han har brutit den fast...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp