Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hamstern har druckit jättemkt idag, fyllt på vattenskålen 2 ggr redan o nu e den tom igen. Vet ej o man ska ställa in mer vatten för...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: astronaut
·
M
Övr. Djur Min marsvinshane på 4-5 år (han är själv och har alltid vart det. Han måste tyvärr vara själv för att han är elak mot andra marsvin dvs...
Svar
8
· Visningar
5 537
Senast: jowe
·
Övr. Djur ...hur mycket gnager era kaniner på inredningen? Alltså på mattor, möbler osv. (jag förutsätter att sladdar är väl gömda ;) ) och... 2
Svar
26
· Visningar
3 945
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur ...att ni visar upp era små kräk med kort pres :) :D Mina: Rex, ag ir X, 1 år och 10 mån, e:? u:? Reno, ba ro, 1 år och 10 mån... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 126
Senast: Zuzzi
·
T
Övr. Djur Jag har en råtta som är ganska gammal. Han har varit lite dålig ett tag och idag har vi varit borta. Kom hem för ett tag sen och jag...
Svar
5
· Visningar
758
Övr. Djur Nu är de 4 veckor, eller om de var 4 ½ (kommer ej ihåg :smirk: ) från vänster: golden/choklad/white sheltie ,tingad mitten...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Kanske de finaste jag fått hittills :love: 9 dagar på bilden men de är 2 veckor nu :banana: den till vänster Tingad de andra...
Svar
14
· Visningar
900
Senast: Zlatan
·
J
Övr. Djur Jag har kollat lite på nätet om råttans näringsbehov vad gäller protein, fett och kolhydrater. Men det står liksom "Råttor ska ha 15 %...
Svar
5
· Visningar
818
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Har läst runt på olika hemsidor om vad som gäller med marsvin, om de ska bo tillsammans och så. På de flesta sidorna står det att man...
Svar
18
· Visningar
1 545
Senast: Marwinette
·
J
Övr. Djur Var inne på den lokala zoobutiken häromdan och han som äger den är en ruskig besservisser och tror han vet bäst och kan allt mm mm, inte...
Svar
8
· Visningar
3 962
Senast: Jozephin
·
J
Övr. Djur Nu har jag fått hem min lilla bebis. :love: För några dagar sedan förstås. Ser det fortfarande ut att vara en normalfärgad dominant...
Svar
19
· Visningar
3 505
Senast: enjes
·
P
Övr. Djur har ju skrivit förut om att jag fått marsvinsungar, två honor. Well, det var fel, det var en av varje :smirk: nu har den...
Svar
9
· Visningar
808
Z
Övr. Djur Hade planerat att ta en kull nu, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Ska man släppa in honan och låta henne vara där ett par... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 299
Senast: Meibla
·
Övr. Djur Hmm... sitter och funderar på vad man skulle kunna skaffa sig för husdjur som är lämpligt med tanke på hur mitt liv ser ut just nu... 2
Svar
31
· Visningar
2 846
Senast: eapige
·
Övr. Djur och såhär såg det ut :) http://img.photobucket.com/albums/v238/gul_zebra/Gronsaksfiske/DSC07610.jpg... 2
Svar
24
· Visningar
1 573
Senast: Zenith
·
Övr. Djur ...fick bara lust att visa lite gamla bilder jag har liggandes i datorn (ingen av dem lever längre): Min kompis marsvin, Trollet, har...
Svar
4
· Visningar
720
Senast: gadriel
·
H
Övr. Djur Jag funderade på en sak och jag hoppas att Ni vill svara på mina frågor. ;) Hur ser man på bästa sätt om en kanin är smal eller...
Svar
5
· Visningar
731
Övr. Djur se min sida om dem o bebisarna längst ner :love: marsvinen
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Vilka fåglar klarar sig i vårt klimat ute året om? Med förutsättning att man har ett hus de kan gå in i som inte blir kallare än 0... 2
Svar
25
· Visningar
11 179
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka