Nu vill jag...

Sv: Nu vill jag...

jojo men va så kan det gå vet varken ut eller in just nu vad hon är för teckning
 
Sv: Nu vill jag...

det hon sagt bygger oxå på felaktig fakta skrev juh lite fel i inlägget. blev ett inte där det inte skulle vara något. men hon kanske fattade att jag skrivit lite fel
 
Sv: Nu vill jag...

jupp. hon vara juh vit på insidan av tre ben dock går det på ena bakbenet inte ihop med kroppen och hon är juh lite vit under hakan. fattar inte hur jag lyckades skriva att tre av fyra ben inte var vita när dem är det. tror lilla miri tänker äta upp min tröja
 
Sv: Nu vill jag...

underbar färg på Alma *älska* :love: :love: :love: :love: :love:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nu vill jag...

hon ser nästan ut att vara roan också? eller? lilac-färgen ser ut att vara blandad med
vita strån på bakdelen, ju.. om man jämför med fram. men kanske är det ljuset?
 
Sv: Nu vill jag...

nja när hon börjar nafsa på mig har det gått lit väl långt
 
Sv: Nu vill jag...

Hehe jo det förstås :D Här kör råttorna med att inte märkas istället. Plötsligt sitter man och undrar vart tröjan tog vägen, typ :D
 
Sv: Nu vill jag...

okej just nu sittertuomas och nemo här och gosar med mig
 
Sv: Nu vill jag...

Ååååh sötisarna :love: Mig gillar Nemos mage och Tuomas pannfläck :D Du får pussa massa från mig och mamma Lolita och pappa Sivert och farbror Gudrun och moster Diva och syskonen Kattmat, Tarja och Grogg... Och gamla polarn Cachen och gamla granngubbarna Rex och Reno. Sådär, nu blev alla uppradade :D
 
Sv: Nu vill jag...

jovisst kan jag göra det bara dem slutar gömma sig bakom kläderna. över ett kilo råtta innan för tröjan är juh jobbigt
 
Sv: Nu vill jag...

Nä men massa rådisar innanför tröjan är ju bara mysigt ju, speciellt om det kittlas lite smått :D

Hur stora har grabbarna blivit då? Vet du vikt på de? :)
Hmm, borde ta och väga alla rådisarna idag. Boooriiing. :P
 
Sv: Nu vill jag...

tuomas vägde sist 561g, nemo 490g ungefär frasse och dem andra ingen aning men miri väger iaf 298g
 
Sv: Nu vill jag...

Ok :) Hehe var ett tag sen jag vägde mina. Slarvat lite med det :o Sist vägde Grogg 500 gram men det var ju längesen ju :P
 
Sv: Nu vill jag...

jo jag oxå slarvat med vägningen vägde alla tjejer för någon dag sedan dock men skerv man upp vikterna
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Här kommer en dum fråga kanske... Scenario: 2 st kompisar som bor ihop och en av dom har en hanhund på ca 6 år. Den andra kompisen...
Svar
16
· Visningar
3 483
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 387
Senast: supercassie
·
Övr. Katt Japp. Hade ju bokat parning åt Maja i sommar. Lite ångestfyllt med minst en månad bort, dyra flygresor, en hane jag aldrig sett själv...
Svar
14
· Visningar
1 022
Senast: Reykur
·
Övr. Djur Längesen vi hade sån tråd ju! :D Så, vad för djur har ni? Glöm inte bilderna! :bump: Jag har: 8 råttor Gudrun, s/ba hd mm...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 829
Senast: jea78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp