Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Hej alla! Jag har fått fenröta i mitt 80 liters akvarium, troligen fick jag det vid inköp av nya gyppyhannar. Och eftersom jag...
Svar
8
· Visningar
9 807
Senast: Hel
·
D
Övr. Djur Ok, nu är jag nyfiken; Kan man ha ett "springhjul" (typ som man har till råttor) till chinchillor?
Svar
8
· Visningar
1 636
Senast: Poxz
·
J
Övr. Djur Hejsan! Jag skall göra ett arbete om dessa "små" underbara varelser :) Men jag hittar inte någonstans info om släkte, familj och...
Svar
4
· Visningar
1 561
Övr. Djur En av mina sniglar är numera könsmogen. Nu väntar jag bara på att Konrad ska bli detsamma så kanske jag kan försöka få lite bebbar sen... 2
Svar
24
· Visningar
1 882
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur denna hona stannar, en likadan hona är till salu :banana: denna hona oxå denne hane är tingad denne hane... 2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: paradiset
·
C
Övr. Djur Kan man ha 2 Hamstrar eller fler i samma bur?? :banana: Eller bråkar dom då? :crazy:
Svar
2
· Visningar
964
Senast: Crayola
·
Övr. Djur Mina bidrag :) Puffa hoppar längd, 220 cm. Sista pinnen till Elit! Mini på Breeders Trophy 2004 Puffa på samma tävling... 2
Svar
32
· Visningar
1 809
S
Övr. Djur Hoppast ni forstår svorsk :o Mina två undulater (en hunn på 1/2 år, og en hann på snart et år) får fly fritt ut og inn av buret hele...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: sleepy
·
Övr. Djur Knäppt nya bilder, för en gångs skull på rådis ;) Fast bara på Lolita, sen tog batteriet slut :P Ser tjock ut Schysst stil! :D På...
Svar
4
· Visningar
743
Senast: harryhook
·
D
Övr. Djur ok, people, hjälp mig här nu.. har en ensam chinchillahane och söker aktiveringstips.. hur kan man inreda buren så hans tillvaro blir...
Svar
6
· Visningar
906
·
Övr. Djur Har precis råkat ut för första (och förhoppningsvis sista) bitande råttan... :( Lolita har lite då och då de senaste dagarna...
Svar
14
· Visningar
3 022
·
Övr. Djur är intresserad av att försöka få fram några flera franska vädurar med färgen chinchilla. Har en viltgrå hona som jag har 3 kända led...
Svar
7
· Visningar
1 309
Senast: Zuzzi
·
Övr. Djur Ska ju omplacera några råttor och fått mail från en som är intresserad av Sivert och Gudrun. Iom att Gudrun är människorädd så är kraven...
Svar
19
· Visningar
1 786
·
Övr. Djur var ute med min franska tiger och knäppte lite kort. två stycken blev så bra så jag måste visa dom! :love: Ganti, pappa upp i... 2
Svar
21
· Visningar
1 513
Senast: humlanotrocadero
·
J
Övr. Djur Japp som det står i rubriken. Han nyser! Alternativt har väldig hicka! Han har inga rinnande ögon, är pigg, ja det enda är att han... 2
Svar
21
· Visningar
6 767
Senast: Jozephin
·
Övr. Djur ...vad sägs om dessa då? Snygga va? :d :love: 2 3
Svar
59
· Visningar
3 633
·
S
Övr. Djur Jag har en kasterad hankanin som är egen uppfödning, i år fyller han 9 så han börjar bli lite till åren. Han har alltid, ända sen har...
Svar
12
· Visningar
1 277
Senast: Zuzzi
·
A
Övr. Djur tessla tarja tatanja Namnlös hona Namnlös Hane Ni får gärna hjälp mig med namn till dem namnlösa, namnen måste börja på T
Svar
15
· Visningar
887
Senast: Cronis
·
Övr. Djur Försökt få lite bättre på reticulatorna bla... :) Achatina reticulata... 2
Svar
21
· Visningar
1 761
·
E
Övr. Djur När ska man sära på dom? :confused: Mina marsvins killar skriker väldigt mkt på varandra, när ska man sära på dom? När vet man...
Svar
16
· Visningar
1 031
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka