Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Är det någon som har en enda susning om ungefär hur många kunder en djuraffär har om dagen i en medelstor stad och ungefär för hur...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Mamma skickade julpaket till mig. Bla innehöll det godis till både katt och kanin. Catman var märket och det hette mjölklinser...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Nidorina
·
Övr. Djur Har äntligen fått upp film på rådisarna :) Ligger bara uppe en vecka dock. Filmen... 2
Svar
21
· Visningar
1 485
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag är lite sugen på ett par chinchillor men har aldrig varit i kontakt med dem och vet därför itne mer om dem än jag läst på nätet och...
Svar
18
· Visningar
3 026
S
Övr. Djur Nu börjar jag att tröttna på mitt lilla monster... Hon "skalar" av den vita färger på burgallret, vad kan man göra??? Jag har provat med...
Svar
6
· Visningar
2 281
Senast: wtf
·
Övr. Djur Och här är resultatet :) Blev bara två dock, han ville in rätt snabbt idag. Här är lite andra från idag...
Svar
2
· Visningar
820
·
Å
Övr. Djur Hej! Är det någon här som har eller har erfarenhet av ormar? Det är nämligen så att jag går i terapi för min ormfobi. Nu när vi...
Svar
16
· Visningar
1 622
·
Övr. Djur Nya snäckorna :) Nyfiken tittar ut Göran Persson äter av våra skattepengar! :eek: :D Kung Carl Gustav XVI "Kungen" Bert... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 014
·
R
Övr. Djur Hej! Jag har en kastrerad Hermelin och en hona av rasen Dvärgvädur nu undrar jag om deras kost är rätt den lyder som följande...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: Lilldemonen
·
R
Övr. Djur Hur gör ni???? :confused: :confused: :confused: :confused: Citat ur svenska ciklidbladet: Acceptabla metoder Den...
Svar
17
· Visningar
9 375
Senast: Lena_B
·
E
Övr. Djur Kan man ha kattsand i kaninernas bur?
Svar
10
· Visningar
1 187
Senast: Superbiddi
·
Övr. Djur Är dvärgkaniner känsligare än andra kaniner? Nu är aktuella kaniner dvärvädurar iofs, vet inte hur stor skillnaden mellan den och den...
Svar
4
· Visningar
839
Övr. Djur Nu har Stampe flyttat in här. Han är ju helvit och jag tycker det ser så tråkigt ut att han är gul på tassarna och svansen efter spånet...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: marieka
·
R
Övr. Djur Ja hur ska en sådan leva i våra hem egentligen? Ni som har erfarenheter Skriv gärna dem! Jag vill veta ALLT!
Svar
4
· Visningar
867
Senast: chichi
·
J
Övr. Djur Har noga övervägt mitt beslut om två dvärghamstrar och kommit fram till att jag skall försöka hitta en guldhamster i ställlet. Efter en...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Min kanin fick för två veckor sedan varböld vid ena örat som sprack innåt, rätt långt in i örat. Hos vet öppnade utifrån, men fortsätter...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: Kilauea
·
E
Övr. Djur Dom kan väl dricka vatten ur en liten skål? Mina har sånt liv på natten, så jag tänkte ha en skål på natten så det inte låter så mkt när...
Svar
17
· Visningar
1 744
Senast: chrysler
·
L
Övr. Djur Har funderat mkt på att börja tävla så småningom med min kanin då hon är väldigt duktig... :) Men så finns det inge klubb där man bor...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: Zuzzi
·
E
Övr. Djur Haha, nu kommer jag med ännu en till marsvis tråd. :p Mina 2 hanar jag nyligen köpt är ca 8 veckor. När blir dom könsmogna? Hon i...
Svar
4
· Visningar
4 128
Senast: johannab66
·
J
Övr. Djur Nu vill jag veta en gång för alla: Är det lag på att man måste ha minst två råttor tillsammans? 2
Svar
22
· Visningar
1 772
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka