Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Hej! Min kanin ligger i sin låda med kattsand. Jag köpte en ny kattsand för ett tag sedan och sedan dess ligger hon i sin låda...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Lilldemonen
·
M
Övr. Djur En av mina två kaniner har blivit så mager. Hon är 10 år och nästan bara skinn och ben. Hon äter och så, så vad kan det då vara?
Svar
5
· Visningar
913
Senast: Smillan
·
Övr. Djur Hur ska man bära sig åt för att få fåglar att hålla käften?! Lite kvitter är väl okej men här hemma sitter de och skriker som fan hela...
Svar
12
· Visningar
8 484
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Jag behöver snabb hjälp med min kanin. Han har aldrig vart den som bits, han har snarare slickats jämt och ständigt... men nu plötsligt...
Svar
18
· Visningar
1 097
Senast: Zuzzi
·
E
Lantbruksdjur Jag tänker mest på foder till getter, får och kor. Vad har de för näringsbehov egentligen? Hur mycket äter ett sälskapsdjur...
Svar
2
· Visningar
1 208
Senast: Mynta2
·
L
Övr. Djur Tycker vi kan ha en namnkedja här i Andra djur... ;) Man börjar på A och skriver ett namn på ett "annat djur" (läs: vilket djur som... 2
Svar
27
· Visningar
2 350
Senast: Meibla
·
Övr. Djur som invarderade mig för en stund sen! :love: Tangentbordet är väldigt intressant men utsikten är desto bättre "Men kolla då! Nu ser...
Svar
7
· Visningar
991
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag och pojkvännen funderar pa att skaffa barn, eh, djur menar jag. (Känns som lika stort ansvar) Skulle gärna ha en katt eller en hund... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 115
·
A
Övr. Djur jag har 2 chinchillor, 2 hanar i seperata burar. Den ena är drygt 7-8 år och jag har haft honom i hela hans liv i princip. Den andra...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: AtletShipping
·
S
Övr. Djur Nån som vet nån sida om klickerträning på andra djur än hund? Går det att klickerträna möss? Mvh Sussie
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Zuzzi
·
L
Övr. Djur Nu är det viss BARA kanintrådar här ? :devil:
Svar
12
· Visningar
843
Senast: Meibla
·
M
Övr. Djur Jag har två marsvin, det ena väger 1,1 kg som den rekomendera vikten är. Men det andra marsvinet väger 1,4 kg och är 3 decimeter lång...
Svar
14
· Visningar
1 743
Senast: moonlightgarden
·
E
Övr. Djur Vad ska man ge för mat till kaniner? Jag skulle vilja ge något som är bra för de. Jag skulle gärna vilja att de fick ett långt liv, och...
Svar
14
· Visningar
1 187
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Djur Ja jag har sett så många som har lagt ut bilder på sina sötnosar så jag bara blev tvungen att göra detsamma! Dock är inte bilderna... 2
Svar
29
· Visningar
2 377
Senast: rattalskare
·
L
Övr. Djur Har läst nånstans att kaninens hakpåse är "miljöbetingad". Um? :confused: Vad beror det på?
Svar
4
· Visningar
807
·
Övr. Djur Bara namn förslag ;) *Enkelt att säga *Inte allt för "stamtavle aktigt" *Vanliga men ändå ovanliga namn Min hona (en av många) har... 2
Svar
24
· Visningar
14 438
·
Övr. Djur Hur mycket pellets bör de äta? Hon är 5 mån och väger nu efter max 2-3 veckors dräktighet 800 g. Är normal men börjar få go rund mage...
Svar
13
· Visningar
1 459
Senast: *pilturs matte*
·
E
Övr. Djur Hur mycket mjölk får man varje dag från en mjölkko? Kan nån säga vad de ska ha för mat varje dag? 2
Svar
30
· Visningar
12 706
Senast: jerseyko
·
P
Övr. Djur En kalv på 2-3 månader. Vad ska en sådan liten krabat äta?! (Förutom hö alltså...) Och hur stor mängd hö/dag ska den ha? Hur vet jag när...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: jerseyko
·
R
Övr. Djur Jag har frågat ett par gånger förr, men då har jag inte haft pengar att köpa. Det har jag däremot nu, så därför passar jag också på att... 2
Svar
20
· Visningar
2 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka