Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har ju hört en massa om att råttor vill åt vårt saliv, har även fått det bekräftat X antal gånger (hmm, råttbebbar som trycker in hela...
Svar
12
· Visningar
948
Senast: Lejonflickan
·
Övr. Djur Reno: http://www.zoonen.com/res/user/99814/galleri/234246/reno_orig_SE.jpg... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 557
Senast: moonlightgarden
·
L
Övr. Djur Är det någon som har några tips på vilka krukväxter som är ogiftiga för burfåglar? Tänkte nämligen att jag skulle bygga ett klätterträd...
Svar
2
· Visningar
1 806
Senast: Fjunet
·
P
Övr. Djur Jag har lite prolem med livet. Mitt största intresse är hästar, eller var, jag kan nt säga att dt e mitt intresse längre :S:S, vet nt...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Orfeus
·
Övr. Djur Jag var hos en kompis som passade en ca 13-15 år gammal kakaduahona åt en arbetskamrat. De matade den hejvilt med allt ifrån smör...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: Tviggy1081
·
I
Övr. Djur ... leksaker man kan ha till kaniner ? har letat på internet och så... men ja tänkte om någon här kan/har kommit på något... :)...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: IsaIrina
·
K
Övr. Djur Har nytt namn, nu hemsida, ny adress, nya marsvin tingade.. Marsvinsuppfödningen alltså :D Titta gärna in www.mitis.tk :banana...
Svar
6
· Visningar
887
Senast: Karamella
·
Övr. Djur Marsvin!! :bump:Jag har två, men jag vill ha två till, små ungar!! :D :love: Dom är så söta! :love: Ni som är marsvinsägare, hur många...
Svar
14
· Visningar
962
Senast: Qvip
·
P
Lantbruksdjur Vi har nyligen fått hem 2 getter, vilket vi aldrig haft förrut! :crazy: Vet inte åldern på dem, men några år på nacken har de... Ena har...
Svar
2
· Visningar
1 984
Senast: EmblaAsk
·
Övr. Djur :D Föddes idag i stallet, 9 ägg var det men jag tvivlar på att alla kommer kläckas... Återkommer med bilder om jag kommer åt att fotta...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Idag födde två av mina honor ungar, den ena upptäckte jag i morse och den andra nu på kvällen (fast mamma såg dem innan också). Så...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Nån här som är bra på råttors genetik? Har en kull ungar, där mamman är phantom masked och pappan är phantom masked (vita med svart...
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Meibla
·
Övr. Djur mer än jag? *hoppas* Fan vad nervös jag är nu. Frasse har blivit biten av Gudrun i benet, så han kanske inte kommer igenom... 2
Svar
22
· Visningar
1 646
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Jag funderar på om hönor som lägger sig på ägg värper mindre. Jag får ett ägg mindre varannan dag och en höna lägger sig på äggen och...
Svar
3
· Visningar
1 984
Senast: Francess
·
O
Övr. Djur Har haft en tankte i huvudet en länge tid. Jag har sett på så många anonnser nu på senaste tiden att det är så mkt smådjur som...
Svar
5
· Visningar
1 937
Senast: Osis
·
Övr. Djur ...har Gudrun vikt ut sig. Som tur är har jag haft kamera hemlånad (kanske märks på bildtrådarna? ;)) så jag kan ju visa upp honom! :D...
Svar
18
· Visningar
953
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Vår kvarvarande gerbil (den andra dog i vintras) har nu börjat visa att hon är gammal även hon. Fast inte på annat vis än att hon blir...
Svar
2
· Visningar
1 652
·
S
Övr. Djur Har just städat buren till hamstern och satte in hö då syrran säger: Jag har hört att man inte ska ha hö till hamstrar för då kan dom få...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Stallflicka
·
S
Övr. Djur Ska maybe köpa råttor. Men först vill jag VETA allt om dom.. Burar? Mat? Skötsel? Sjukdomar? Stabilast av hanar/honor? Mår dom dåligt av...
Svar
9
· Visningar
1 016
·
Övr. Djur Jag har länge funderat på att skaffa mig två slöjstjärtar att ha i en "guldfiskskål" som jag haft stående ett bra tag. Men jag har lite...
Svar
14
· Visningar
1 068
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka