Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Hoppning Är ute efter en beg. hoppsadel som jag å dressyrpållorna kan använda ibland;) Jag vill ha tips på hoppsadlar, som är mjuka och sköna att...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: Långnos
·
F
Hoppning Jag funderar på att skaffa en ny häst, då min förra häst är 18 år nu. Jag vill helst ha en D-ponny, och har funderat på en Connmara. Hur...
2
Svar
32
· Visningar
3 580
Senast: Långnos
·
S
Islandshäst Hur många är det som har tagit bort vargtänderna? Känner ni att hästen har blivit bättre i munnen efter att ni tagit dom?
Svar
10
· Visningar
1 155
Senast: Draumsyn
·
Dressyr Nu har jag äntligen skaffat mig ett dressyrträns!! Nosgrimman är väl ca 4 cm bred, och grymt mjuk!! Bilder: Så...
Svar
16
· Visningar
1 555
Senast: Snixten
·
H
Hoppning På storhästtävlingar, Avd. B, Bed A hur lång tid beräknar man per ekipage? Och hur lång tid mellan klasserna är vanligt att räkna med...
Svar
5
· Visningar
4 386
Western Hej. Läste någonstans att westernryttarna ibland har knäskydd på hästarna, vad är detta för skydd och vart hittar man dom? Jag är ute...
Svar
13
· Visningar
1 518
Senast: norpan85
·
Tävling Vad exakt är det? Vet bara vad det är i samband med galopptävlingar men har inte hört talas om det på ryttartävlingar...? :crazy:
Svar
5
· Visningar
2 853
Senast: Sputnick
·
Hoppning Ska beställa en lemetex alpina, nån som vet ngt om färgerna på denna på hemsidan står det: BC* | BB* | NM... NM är väl NEW MARKEt...
Svar
3
· Visningar
927
Senast: _Mimmii_
·
S
Western Hur gjorde ni i gymnasiet, det brukar ju bara vara dressyr och/eller hoppning men jag vil bara ha western ev lite dressyr. Så hur gjorde...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: Thornbird
·
C
Distans Hur funkar distans o barfotahästar? Går det? Jag tänker främst på kortare sträckor...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 744
Senast: Krifra
·
E
Islandshäst Hej! Jag köpte en islänning på 5 år som var sutten på men inte alls riden. Han var lugn med ryttare, men kunde inga hjälper. Allt har...
Svar
6
· Visningar
1 293
Senast: Freyr
·
Western Finns det quartrar med löpstam (ren eller delvis) att få tag på i Sverige?
Svar
5
· Visningar
1 090
Senast: Peppan
·
J
Dressyr :confused::confused: har letat och letat efter en tråd som handlar om detta men hittar ingen. Jag har i dagsläget en HDR Anthenor som...
Svar
7
· Visningar
1 205
Senast: Snixten
·
Dressyr Jag och min pålle ska ut på dressyrbanorna nu i vår och jag ska köpa ett tävlingsschabrak, det ska vara vitt med guldpasspoal och svarta...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: KallaMigBecca
·
Trav Jag har en ruskigt fin islandshäst med en riktigt riktigt fin trav. Helt hypotetiskt , får hon starta i ponnylopp?
Svar
13
· Visningar
1 261
Senast: ghost
·
S
Övr. Grenar Ännu en av mina bildtrådar, inte så lång iaf, med lite bilder från helgens vistelse i England. Jag har fått rida ett urmysigt fullblod...
Svar
15
· Visningar
2 771
Senast: Weeazel
·
E
Hoppning Någon som vet ifall det fortfarande är samma kvalregler som ifjol??! Det pratades ju en del om svårare kval för att minska ner...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: jojjsing
·
P
Hoppning www.sportochavel.se Alla som har licens kan logga in. Dock går det bara att anmäla till Bosås Grand Prix hoppning i Mars en så länge...
Svar
15
· Visningar
1 222
Senast: Ruise
·
F
Trav hej allihopa. Jag har låtit mitt 9 åriga kallblod vila nu i 2-3 månader och har börjat "sparka igång" honom nu, från grunden. Har...
Svar
17
· Visningar
2 539
Senast: m0rphene
·
S
Hoppning har en 02:a (6år i år) som jag har som mål att debutera LB i sommar på. men i helgen är det LD & LC, dom klasserna ska jag rida...
Svar
5
· Visningar
1 272
Senast: Kallebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp