Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans vad får jag ha?? eller får man inte ha något. Kan jag ha benen lindade som stöd tex ?
Svar
9
· Visningar
1 326
Senast: Sigel
·
Hoppning Hej på er! Sökte men hittade mest bildtrådar så därför lägger jag in frågan här.. Har en b-ponny men ingen ryttare så jag tänkte börja...
Svar
4
· Visningar
2 138
Senast: Fenestra
·
Trav är det någon som har koll på internationell travsport i australien? bara skriva nått som e iallfall lite, ja har då ingen koll alls. vad...
Svar
9
· Visningar
2 899
Senast: sara_18
·
Dressyr Är inte det mycket svårare än gamla?? Förvänd galopp i samlad galopp, ryggning - galopp. Både inridning och avslutning i galopp. Har...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: Ellebelle
·
K
Övr. Grenar Är det bra stam? Hon är uppfödd på Humblajer. Hur gör man om man vill sälja henne som avelsto för galopp? JÄTTE tacksam för svar :banana:
2
Svar
23
· Visningar
3 388
Senast: montana
·
S
Islandshäst Jag behöver hjälp med några kortförklaringar som jag inte förstår... Tycker att det är lite avancerat! Vilka grenar är dessa...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: eyvindur
·
E
Dressyr Hej på er alla kloka folk! Det är dags att beställa nya ridstövlar, men jag har ett litet dilemma - jag skulle vilja ha med rundad...
Svar
3
· Visningar
1 274
Senast: ElliPalmer
·
Dressyr Ja, vilket träns skulle du föredra? Vilket är bäst egentligen? Det är ju inte så många butiker som har dessa inne, utan det är ju oftast...
2
Svar
22
· Visningar
3 609
Senast: Saigon
·
M
Övr. Grenar hej hej. ingen som behöver lite extra jobb i skåne? behöver hjälp med lite ridning.. är så svårt att få tag på någon som är van vid...
Svar
11
· Visningar
1 676
I
Hoppning Jag har en 6-åring som ska kvals till avd A i 1.20, undrar nu: Jag har två tävlingar att försöka att få felfria rundor på innan det är...
Svar
9
· Visningar
1 206
Senast: Isa
·
Western Det verkar äntligen som om Chillisen börjar bli bättre :banana: Så nu börjar jag planera lite smått till tävlingsäsongen :bump...
Svar
4
· Visningar
1 484
Senast: Anneli
·
Trav Vad är det för skillnad på Italiencheck, Kanadacheck & Raymondcheck & när och varför använder man dem?
Svar
6
· Visningar
5 312
Senast: j_m_b
·
Trav Jag ska beställa lite travsaker på nätet och tänkte beställa lite liniment. Har redan cedar oil så jag tänkte beställa lite annat och...
Svar
19
· Visningar
2 974
Senast: Djurjouren
·
V
Hoppning Tänkte fråga er hopperfarna människor om det är någon skillnad på att hoppa häst och att hoppa ponny och isåfall vad. Vad märkte ni...
2
Svar
25
· Visningar
2 875
Senast: Benelli
·
Islandshäst Kan ni ge mig lite tips om sadlar som ligger på 16,5? Runt priset på 10.000. Behöver massa tips :)
2
Svar
37
· Visningar
3 872
Senast: NiAl
·
S
  • Låst
Dressyr Vad är egentligen skillnaden mellan en bakdelsvändning och en piruett? Som jag har uppfattat det är en piruett en centrerad...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Degree
·
Trav Har länge letat efter en ganska ljusbrun sele för att bara ha som tävlingssele. Älskade den brun/röda Finn tack selen men tyvärr finns...
Svar
9
· Visningar
1 362
Senast: Lookahead
·
R
Dressyr Vad krävs av hästen för den ska kunna gå ett 4-års championat? Hur går det till när de bedömmer? Vad jag har förstått så rider man inget...
Svar
2
· Visningar
1 380
Senast: Emelie3
·
Körning Tog denna bilden igår när vi var på gården och körde ut lite björkar ur hagen. Visst är den tidlös? Kan nästan lika gärna varit tagen...
2
Svar
27
· Visningar
3 735
Senast: Bismark
·
A
Hoppning Är på jakt efter ett nytt schabrak med matchande huva till. Schabraket ska vara svart (helst i sammet) med guldpasspoal, och huvan i...
Svar
8
· Visningar
1 712
Senast: simplythetruth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp