Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Islandshäst Hej! Behöver hjälp men olika töltövningar :) Min häst vixlar en del och behöver träna bort det. Håller på och tränar tölt på volter...
Svar
6
· Visningar
2 630
Senast: Pluppen
·
Z
Western Någon som har en sån? Vet att man ej får tävla med den men jag funderade på att skaffa en sån till min unghäst nu i början när han ska...
2
Svar
35
· Visningar
3 497
Senast: Daimie
·
J
Körning Hejsan, Såg en lite rolig annons LÄNK :rofl: Hoppas personen har skrivit en nolla för mkt. Eller så är denne en väldigt bra...
2
Svar
39
· Visningar
3 289
Senast: schelin_j
·
Western Hur lägger ni upp träningen nu inför säsongen? Och vart börjar ni i tävlingsdjungeln? :angel:
2
Svar
24
· Visningar
2 245
Senast: Kickis
·
K
Trav Hur många dagars anmälningsförbud är det om man stryker för feber? Jag var ju säker på att det var två dagar bara, men det var det ju...
Svar
8
· Visningar
2 126
Senast: Cambrie
·
C
Western westernhästar:D tcker de ser så maffigt ut:D massor em bilder, ni behöver inte rida, visa allt ni har:D
12 13 14
Svar
274
· Visningar
25 395
Senast: ebba85
·
Övr. Grenar Någon som känner till en fullblodshingst som kallas för sune? Vet inte vad han heter egenligen. Är tydligen inte godkänd..
Svar
1
· Visningar
929
Distans Förr hade vi ju alltid Gerts lista med länkar till alla Distansklubbars hemsidor. Finns den listningen någon annan stans också eller var...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: CK
·
M
Trav Hej jag undrar om det är någon som har prövat conquer,är det bra?? och hur mycket kostar en spruta,är det någon karens, Kan man...
Svar
1
· Visningar
852
P
Hoppning Hej jag har ett litet problem. Jag håller på att leta häst och är mest intresserad av hoppning. Men det är svårt för på alla anonser...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: pandaz13
·
Trav Vad betyder det? Det står i proppen på en massa tävlingsdagar när det är v5????
Svar
2
· Visningar
1 637
Senast: Skaune
·
H
Dressyr Sitter här och funderar, förra hästen hade 65 cm på sin dressyrgjord, tro mig att unghästen kommer att dra densamma. Ridhästen är en...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Havregryn
·
Övr. Grenar Jag har verkligen 'noll koll' på fullblodsstam, men är ju såklart nyfiken på 'nya stjärnans' stam, alltså om den är bra, dålig...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 152
Senast: norpan85
·
F
Hoppning Hej, Mina sadlar till hästen har blivit för små ( vilket iuf är positivt då hon fått mera muskelr) problemet är nu att jag har fått...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: rubytoo
·
Körning Tänkte börja tömköra min dam, hon är inkörd som unghäst. Vad bär jag tänka på? Vad rek ni för utrustning? skulle man kunna ha en sådann...
2
Svar
25
· Visningar
4 572
Senast: Josssefine
·
Trav Ska vi ha en liten gissningslek! Hur många ston kommer hingstarna att betäcka 2008 i Sverige? Nedan är fjolårets hingstar med siffror...
Svar
3
· Visningar
1 608
Senast: Natasja
·
S
Hoppning ”Har dopat sina hästar” Misstänkta landslagsstjärnan riskerar fyra års avstängning Ridsporten skakas av en stor dopningsskandal...
Svar
4
· Visningar
1 262
V
Hoppning Är ute efter en beg. hoppsadel som jag å dressyrpållorna kan använda ibland;) Jag vill ha tips på hoppsadlar, som är mjuka och sköna att...
Svar
12
· Visningar
1 224
Senast: Långnos
·
F
Hoppning Jag funderar på att skaffa en ny häst, då min förra häst är 18 år nu. Jag vill helst ha en D-ponny, och har funderat på en Connmara. Hur...
2
Svar
32
· Visningar
3 572
Senast: Långnos
·
S
Islandshäst Hur många är det som har tagit bort vargtänderna? Känner ni att hästen har blivit bättre i munnen efter att ni tagit dom?
Svar
10
· Visningar
1 155
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp