Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Hoppning Jag behöver hjälp. Jag har en väldigt känslig häst och när jag rider honom med arbetsbandage + skydd funkar det hyffsat. För han...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: Långnos
·
Islandshäst Finns det någon sida med info om vilka hingstar som betäcker på Island? Jag har kollat på eidfaxi, men jag vill ha mer alternativ...
2
Svar
30
· Visningar
3 559
Senast: Mist
·
Islandshäst detta har säkert skrivits om innan men vill vara på den säkra sidan. vad gäller? angående hovbeslag för att tävla islandshäst. min...
2
Svar
37
· Visningar
4 420
Senast: Hogstorp
·
M
Hoppning Är det någon här som har en rödbrun equipe sadel? Vad har ni för övrig utrustning till denna, tex träns, martingal, benskydd? Har...
Svar
9
· Visningar
1 575
Senast: pomelo
·
Islandshäst Hej! Vad tror ni om den här sadeln? Ser fin ut tycker jag med läderdetaljerna. MVH Sanna
Svar
7
· Visningar
1 966
Senast: Mandamin
·
Western Eftersom jag inte har något bättre för mig en lördag em. som denna försöker jag släktforska lite på min ganska nyinköpta paint :love...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: Wild Rein
·
H
Körning Om en ponny rycker igång vid körning och ägaren säger detta beror på ponnyn blivit överlastad,kan man då inte träna bort detta?
Svar
14
· Visningar
1 400
Senast: myrlan
·
Dressyr Nu har pållen och jag kommit så pass långt att hon är hyggligt liksidig i galoppen, orkar galoppera ett par varv utan att falla isär...
Svar
17
· Visningar
3 080
Senast: IrishDraft
·
N
Körning VILL BARA VRÅLA AV MIG HUR I SJÄLVA DEN SKA DET GÅ TILL ATT HA SLÄD KÖRNING FÖR GÄSTER PÅ GÅRDEN NÄR DET REGNAR I FEBRUARI! :devil:IDAG...
2
Svar
24
· Visningar
2 505
Senast: NIRSGÅRD
·
M
Hoppning Hur ofta förekommer vettangravar och bankar i reg/nat? Och hur höga är hindrerna framför vattengravarna /i bankarna för d-ponny?
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: _Mella_
·
Western Ex. de som h**ks säljer, är det någon som har någon erfarenhet av paddar i dessa material? Verkar ju smidigt med ett tryckfördelande...
2
Svar
24
· Visningar
2 605
Senast: Bill
·
Fälttävlan Vet ej om det kanske ligger en sån här tråd redan, då ber jag om ursäkt. Men iaf, vart ska ni på fälttävlansläger i sommar ? Själv...
2
Svar
36
· Visningar
2 516
Senast: Ewelina
·
C
  • Låst
Övr. Grenar Hej. Jag är nyfiken. Är det bra eller är det dåligt att rida rollkur. Min tränare säger att det inte är något fel med det, bara man är...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: flashlight
·
T
Körning Vill ha tips på bra böcker hästkörning.
Svar
9
· Visningar
1 773
Senast: myrlan
·
M
Tävling Jag var helt säker på att man bara fick tävla B-ponny till och med det datum man fyllt 13, men nu läste jag 14 någonstans. Någon som är...
2
Svar
20
· Visningar
3 414
Senast: idiiis
·
Western Gör ni något mer än att bara rida wetsern? Vilken gren rider ni? Är det något som ni tyckt varit svårare eller för den delen...
Svar
3
· Visningar
1 277
Senast: Alazan
·
Dressyr Någon som vet hur vid bommen är på Prestige appalosa bomvidd 37?
Svar
17
· Visningar
2 309
Senast: Centaur
·
  • Låst
Islandshäst har någon erfarenhet om hilbar s sadlar?? undrar oxå om någon vet var man får tag på dom?
Svar
15
· Visningar
4 723
Senast: annafia
·
F
Tävling Hej. Nu ställer jag väll världens konstigaste fråga men får man tävla dressyr i en sådan här hjälm? När jag köpte den kallade...
Svar
14
· Visningar
1 982
Senast: Jezzie
·
Trav Jo jag undrar ifall ngn på buke har ngn bild på travhingstarna: * Allen Victory * Confident Victory (US) Jag har nämligen två...
2
Svar
32
· Visningar
3 073
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp