Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag önskar sååå mycket att jag kunde ha en häst till:bump: Har hittat ett sto i tyskland med en VÄLDIGT tilltalande stamtavla.. Kan...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: Sidekick
·
A
Hoppning nån som vet en web butik som säljer KL billigt (bomberjackan)? och nån som sett det där innetäcket som är blått med vita KL loggor? såg...
Svar
3
· Visningar
1 056
Senast: ms husberg
·
S
Tävling Jag har aldrig tävlat förut. Måste jag börja tävla ponny och debutera mig upp på storhäst? Eller kan jag börja tävla storhäst direkt...
Svar
9
· Visningar
1 430
Senast: rocki
·
Körning Äntligen är tävlingsterminen här!!!:bump::banana::bump::banana: http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm
Svar
16
· Visningar
1 252
Senast: Vindelkusken
·
S
Western Är det någon som vet nåt om Gamblers wise guy? .
Svar
2
· Visningar
883
Senast: Shiney
·
Körning Jag har en 7-årig halvblodsvalack som jag ridit sedan han var 3 år. Jag har nu själv problem med bäcken och höfter och kan inte rida som...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: MiaMaria
·
W
Dressyr Jag har ett underbart kandar från morris and noland som jag fått i present, men nu passar de inte på min lilla häst då han behöver ett...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: wowwhatagirl
·
Western Vilka föreningar finns det som är öppna för andra raser än quarter, paint och appalosa? Tänkte som Rha, wras, speciella...
Svar
10
· Visningar
1 306
Senast: Sasse_
·
N
Islandshäst hejhej.. jag har lite funderingar på vad man kan använda för bett på islandshästar. Jag brukar rida på ett tredelat men har fått... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 795
Senast: Gauti
·
S
Hoppning Vad tror ni om en 110 cm eller 120 cm gjord till en D-ponny och en häst? Kan det passa båda, eller måste jag köpa en ny hoppgjord när... 2
Svar
29
· Visningar
2 556
Senast: Linn_H
·
E
Dressyr Är det först i MSV som det kommer galoppombyten?
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: flurrizen
·
Hoppning Har funderat lite grann på regler kring tävling. Får 2 olika ryttare rida samma häst i samma klass?! Tex så rider både Stina o Eva...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Luchador
·
T
Hoppning Jag har problem med att hitta någon hoppsadel som mina långa ben får plats i, är det någon som har något bra tips?
Svar
12
· Visningar
1 420
Senast: Långnos
·
H
Körning Hej! jag hoppades att ni där ute kunde ge mig några tips på var det finns körkurser vid Helsingborgs-trakten? MVH Hanna:D
Svar
1
· Visningar
717
I
Körning Hej Jag har precis börjat köra våt nya shettis. Vi har åkt två stycken på vagnen (vuxna) mellan 70- 80 kg. Jag undrar hur mycket han...
Svar
12
· Visningar
3 180
  • Låst
Dressyr Min häst har fått skav igen av sadelgjorden. :crazy:Vart hittar man ett bra fårskinns skydd som går hela vägen runt. Jag behöver ha en...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: MiniLi
·
S
Dressyr En lite lustig fråga kanske, men måste man släppa ner ena handen då man hälsar på domaren i dressyr? Givetvis tycker jag att det ser...
Svar
19
· Visningar
3 851
A
Western Hej, kikar så smått efter min första westernsadel till min unghäst, ett 4-årigt arabiskt fullblod. Har i dagsläget en bomlös Star...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: Gordon
·
A
Hoppning Finns det något skapare bett än 3-delat UTAN hävstångseffekt ? 2
Svar
30
· Visningar
2 949
Senast: muppia
·
T
Hoppning Jag undrar om man kan tävla ponny om man är över 18 år? Jag är liten och lätt så jag kan rida större C- samt D-ponny. Jag vill träna och... 2
Svar
28
· Visningar
2 638
Senast: passi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka