Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Tävling Har precis tagit en d-ponny på foder, hon är sex år (när slutmäts dom egentligen??) och är 1.48 cm precis. Eftersom jag fyller arton...
Svar
10
· Visningar
1 775
Senast: lundsbo
·
Övr. Grenar Visst är det det engelska derbyt som ses som gammalt traditionellt och väldigt glamoröst att vinna? med hinder och grejer...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: Seabaz
·
C
Körning Hade mitt i dag 3-åriga nordsvenska brukssto iväg på inkörning förra hösten och har kört henne hemma sedan dess (för domänsax...
Svar
17
· Visningar
2 012
Senast: cafu
·
R
Hoppning Hejsan! Ska brodera huvor och schabrak till klubbens lag till våren, men har inte hittat några bra ännu. Dem bör inte vara speciellt...
Svar
12
· Visningar
2 881
Senast: Mazarinen
·
J
Islandshäst varför använder man boots på islandshästar, asso vad "händer" om man använder dom och så undrar jag om någon kanske vet vad det finns...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: Dressyr biten
·
E
Dressyr Tänker på ett sånt där tvådelat Westernbett i Sweet iron. Finns ett på Hööks hemsida som som kallar "Sweet Iron Offset D"
Svar
13
· Visningar
2 214
Senast: Solis
·
Western Jag har en varmblodigtravare som gått som ridhäst inom engelskt i ca 3 år. Nu börjar mina tankar vandra till western. Just nu har... 2
Svar
20
· Visningar
2 268
Senast: lakrits
·
A
  • Låst
Trav Hej! Nån som vet hur man tar reda på fakta om sin travhäst?? Bakgrund? Far? mor? Finns det nåt register?
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: trav_malin
·
M
Hoppning asså jag ska kanske tävla när jag har tagit mitt gröna kort. Men jag undrar om dom i sekritariatet frågar efter papprena dom vill ha...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Annie__
·
G
  • Låst
Dressyr Läste nånstans att säkerhetsväst ska bli obligatoriskt för alla juniorer på tävling. Gäller det även dressyrjuniorer? :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 050
Distans så, vad ska man införskaffa för distanssaker på mässan i globen? Ridsport ska väl dit i år igen och har då planerat att köpa boken "med...
Svar
17
· Visningar
2 178
Senast: Tender
·
M
Distans Jag har bestämt mig för att köpa en läromästare efter att ha ridit mammas unga häst i ett par år, har främst varit inriktad på dressyr...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Liten
·
H
Dressyr Jag har ju inte alls mycket krav menar jag!:angel: Det jag letar efter är en sadel med -Djup sits -Rejäla knästöd -Får inte vara... 2
Svar
33
· Visningar
2 854
Senast: Hoppiz
·
Q
Hoppning var har ni gjort av alla tusen grejer?:crazy: Går det verkligen att sälja rubbet? 2
Svar
25
· Visningar
2 481
Senast: Sofie_B
·
M
Distans Kan man ha vilka raser som helst i distans? är det ponny o häst klasser eller tävlar dom tillsammans? hur långa sträckor är det på...
Svar
6
· Visningar
1 331
Senast: Daimie
·
E
Western Jag har köpt ett Billy Allen tränsbett (http://www.tumbleweed.se/wpt/_tu/images/02/61202.jpg) och fick hem det idag. Måste erkänna att...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: sarma
·
Western Med tanke på vad som diskuterats lite grann i tråden om Globen, om andra duktiga raser i western, så tänkte jag att vi kanske kunde... 2
Svar
25
· Visningar
2 413
Senast: Gordon
·
M
Dressyr Det är så att min häst går mycket bättre på mitt mylerbett än det vanliga, men man får väl inte tävla med det, får man därimot ha... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 021
C
Hoppning När jag hoppar så är det inga problem att få honom att vara lugn innan hinderna, han lyssnar när jag håller in honom. Det är efter...
Svar
15
· Visningar
1 684
Senast: clarinho
·
Hoppning Någon som har koll på om det finns The Difference träns att hyra för provning någonstans i södra skåne ? Har sett att det finns på många... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 015
Senast: muppia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka