Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Islandshäst Någon som har ngn avkomma efter honom? Eller har ridit en? Berätta hur dom är osv. Funderar att betäcka mitt sto med honom.
Svar
1
· Visningar
1 213
P
Western Hejsan alla! Hade tänkt börja tävla western men har ingen susning om reglerna. Vet någon nån sida på internet där det står mycket om...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: puckot
·
Western Sitter i betäckar tankar....... Kommer nog inte bli till våren, då jag först vill se hur hon fungerar på tävlingsbanorna. Men fundera... 2
Svar
29
· Visningar
2 681
Senast: Prins Jordy
·
T
Islandshäst Tjenare. När jag rider min sköthäst så han vi lite problem med ridningen. ´Det är ett 12årigt sto som är mycket envis och dominant av...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Boll_93
·
Dressyr Är det någon här som har en Amerigo? Vad tycker ni om de, är de värda sitt pris? Kan de funka på min häst tror ni? Går det att ändra...
Svar
8
· Visningar
1 578
Senast: Graendal
·
Tävling Som man får när man tävlar alltså. Vet ni var, när och vilka klasser de är ifrån? Jag känner mig duktig, har skrivit upp ända från min... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
15 074
Senast: _Mella_
·
Hoppning Letar efter ett snyggt träns med remontgrimma....dock känns det som utbudet är minimalt:( Nån som har tips på såna snygga träns??? 2 3
Svar
44
· Visningar
4 529
Senast: muppia
·
Trav Funderar på om jag ska sätta igång mitt sto (se stam här) för en sista tävlingssäsong 2008 eller om jag ska låta seminera henne...
Svar
9
· Visningar
1 017
Senast: Nebraska
·
Körning Ni som kör med bröstsele, hur brukar ni klippa era hästar? Min ponny har BJÖRNPÄLS och måste klippas nu. Jag har tänkt mig nån form av...
Svar
7
· Visningar
1 313
Senast: Anna_
·
Western ...från Västergötland eller nedåt och som vill samåka???
Svar
14
· Visningar
1 087
Senast: wrangler
·
Dressyr Pålle vill så gärna, speciellt nu när han är mer "på" än han varit förut så missuppfattas gärna tex en hörnpassering som galoppfattning... 2
Svar
29
· Visningar
2 411
Senast: axel
·
Z
Distans För er själva och hästen.. Hur ser er träning ut? En annan sak också behöver hjälp med namnet på denna tävling som man rider...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: Stopek
·
S
Tävling Hej jag har en fråga jag har en häst som är 6 år och om jag får tävla lokalt med henne??:confused::confused:
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Jezzie
·
S
Dressyr Nu tar jag risken att bli rejält påhoppad, men vad jag önskar med denna tråd är att ha en givande diskussion. Enbart smileys eller korta... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 881
Senast: Solis
·
E
Hoppning Nån som vet om det finns nån hemsida med bilder från dessa tävlingar: Strömsholms RF 5-7/10 Södertälje RK 16-18/11 Flyinge... 2
Svar
26
· Visningar
2 510
Senast: LenaH
·
K
Western Har en fråga läste någonstans att sadlen ska sitta 4-5 cm bakom bogbladet. Gör det något om själv kjolen (Front jockey) ligger på ...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Sidekick
·
Hoppning ..kan man hoppa med strykkappor fram? skyddar det lika bra som senskydd? eller? haha, ngt dum fråga.. :p men tacksam för svar! :bow:
Svar
4
· Visningar
828
Senast: aprilia
·
Dressyr Hur är dom? Rör dom sig bra, är dom bra i huvudet? Ni får gärna lägga ut bilder :idea: Jag har köpt en liten åring efter Figaro R ue... 2
Svar
22
· Visningar
2 437
Senast: Fredag
·
Dressyr Då jag har problem med min sadel letar jag en ny, har hittat en beg Childeric som benämns som bomvidd 32. Vad innebär det?
Svar
0
· Visningar
940
Senast: feel
·
H
Dressyr Får man ha Apple mouth bett i dressyr?
Svar
1
· Visningar
691
Senast: remmis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka