Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag lindar alltid med paddar oavsett om det är med fleece, akryl eller elastiska lindor. Hur gör ni? Varför utan/med paddar... 2
Svar
23
· Visningar
2 562
Senast: Tarantino
·
  • Låst
Fälttävlan hej! om hästen är bra i morgon :crazy:funderar jag på att börja titta efter läger till sommaren, undrar nu om det finns någon som kan...
Svar
15
· Visningar
3 055
Senast: LenaH
·
Hoppning Jag får hem en londonfärgad hoppsadel på prov till veckan. Alla mina prylar sen tidigare är svarta.. Hur matchar jag bäst? Antar att...
Svar
19
· Visningar
2 890
Senast: kopparberg
·
Islandshäst Ska köpa en ny kortare sadel och jag har lite frågor. - I vilka olika stl och bomvider finns sadlen i ? - Recension om sadlen ...
Svar
18
· Visningar
3 009
Senast: Mel
·
E
Hoppning Hur lägger ni upp eran årsplanering? Jag funderar på att dela upp året i 6veckors perioder med ett huvud mål/fokusområde och sedan...
Svar
6
· Visningar
1 297
Senast: DreamOn
·
L
Körning ..ja så är jag lite "back in business" när det gäller körningen! har hittat mig en liten medkusk ponny (det order finns nog inte med i...
Svar
17
· Visningar
1 415
Senast: Nora
·
Trav Någon mer än jag som tycker att Sundbyholm är OTROLIGT enkelspåriga med sina propositioner? Jag tycker att de har i stort sett samma... 2
Svar
21
· Visningar
2 527
Senast: kotten
·
Körning Idag så körde Kamé och jag (och ett par hjälpredor) med däck! Underbar känsla verkligen! Hon brydde sig inte det minsta om varken...
Svar
15
· Visningar
1 553
Senast: Nussikan
·
L
Hoppning Korsning Lipizzaner-welsh. Har läst på nätet om att Lipizzaner inte är någon vidare hopphäst. Någon med erfarenhet?
Svar
11
· Visningar
1 876
Senast: loch
·
Hoppning har en prestige golden star till min häst nu men känner att jag själv inte trivs med den sadeln. finns det något annat märke/anna sadel...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Baddy96
·
K
Körning Hej alla körfantaster :) Jag har ett ponnysto som jag kör här hemma, hon är mycket glad och framåt vid körning och kan ibland göra...
Svar
7
· Visningar
1 685
Senast: matador
·
S
Hoppning Har köpt en häst från polen som är tänkt att hoppa med, jag tror han har tävlat förut, finns det nån sida i polen där man kan hitta...
Svar
11
· Visningar
1 496
Senast: Sellan
·
Hoppning Nån som har tips på bästa sätt att få rent resåren på en förbygel, har en med väldigt ljus resår som är ganska smutsig nu...Nån som har...
Svar
5
· Visningar
949
Senast: IterBis
·
P
Tävling Nu vill jag veta hur ni Bukare reagerar om det går dåligt på en tävling? Blir ni taggade/sura/tappar självförtroendet/bryr er inte... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 508
Senast: Extrem
·
F
Distans Sitter här och skall besluta mig för vilken jag skall beställa?! Så jag vill höra varför ni valde den ena eller den andra och vad ni...
Svar
16
· Visningar
1 862
Senast: Daimie
·
Trav Tragiskt, men det här bevisar bara att allt kan hända med hästar. Sånt här för tankarna återigen in på slagremmens obligatoriska vara...
Svar
13
· Visningar
1 831
Senast: Ballerina
·
I
Trav :bump: Jag har köpt en sulky men jag har bara en loksele!:eek: Funkar det endå?? :confused: Eller måste jag köpa en travsele?:crazy... 2
Svar
26
· Visningar
2 859
Senast: Fnobby
·
Övr. Grenar Hej! Jag är lite nyfiken på hur många hästar som dör eller måste avlivas på plats under/efter ett lopp i Sverige inom en viss tid...
Svar
15
· Visningar
3 221
Senast: Elektron
·
Islandshäst Är det någon som provat Royal Island; den finns bla på Agersta och på Grand Prix. Den ska vara rejält kort ca 42 cm anläggningsyta, och...
Svar
9
· Visningar
1 323
Senast: diny
·
J
Trav Vi har en "never ending story" här hemma efter hjulbyte på ponnyrockard:( Behöver nu råd av ngn som kan hjul! Vagnen är helt ok och i...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Jeeves
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka