Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Dressyr När brukar man tävlingsdebutera en unghäst? Det är väl ändå så att som 4-åringar får de lov att börja tävla? Måste man bara rida...
Svar
15
· Visningar
1 892
Senast: fio
·
G
  • Låst
Dressyr Nu kloka hästmäniskor skulle jag bli glad och tacksam för lite tips om vilka kurser för oss "dressyrare" det dyker upp 2008. Har en...
Svar
1
· Visningar
787
Körning Som så många andra vänder jag mig nu till, ni har svarat mig så bra förut. Jag har sökt, men inte riktigt hittat det jag söker. En...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: Persikan
·
Körning Och innan ni börjar skrika så ja jag har kört förut. Fick hem min bröstsele i dag. Från däckelet så går det en gjord som man ska...
Svar
11
· Visningar
1 201
Övr. Grenar Finns det någon här som har bilder på avkommor efter Duty Time?Är lite nyfiken eftersom jag själv har en avkomma till han... Här är min...
Svar
4
· Visningar
1 375
Senast: norpan85
·
G
Tävling Skriv en lista på det du brukar ta med dig när du åker iväg. (Ni behöver ju inte räkna med det allra självklaraste, ni vet pållen ;) ) 2 3
Svar
49
· Visningar
7 239
Senast: My Beauty
·
Tävling Nu får ni ursækta en helt nybørjarfråga... Tævlar aldrig, så det ær en okænd værld før mig. Grønt kort, nær man har tagit det, gæller...
Svar
2
· Visningar
1 104
M
Övr. Grenar Finns det någon galoppbana i västra götaland eller göteborg bohus län som man kan få åka till och galoppträna sin häst på`? Har...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Lindsen
·
Tävling Om en klubb anordnar en tävling under år 2007 som blir inställd pga för få anmälda - får denna klubb ställa ut licenser för 2008 då...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Jezzie
·
Western Såg att den preliminära tävlingsäsongen för 2008 hade kommit upp på SQHAs hemsida... förr oss som gillar att planera långt fram..:D
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Kickis
·
Western Har någon ett tips om övningar hur man stärker upp en svag högersida på hästen. 2 3
Svar
45
· Visningar
3 987
Senast: bigganl
·
C
Western Vad har du för knep för att få din/era westernhäst/ar vacker? Intensiv rykt? Ngt hemligt knep? Ngt speciellt foder? osv osv Fram... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 080
Senast: silca
·
Hoppning Någon.som.man.vet.vart.man.får.tag.på.ett.knäskydd.till.hästen.jag.kan.ha.när.jag.hoppar??Har.aldrig.sett.nått.sånt.så.därför.frågar.jag... 2
Svar
31
· Visningar
2 436
Senast: norpan85
·
Fälttävlan Har någon koll på hurvida man kvalar om i den här sporten ? Har slängt iväg ett mail till Sara på förbundet men kastar ut frågan här...
Svar
14
· Visningar
1 294
Senast: Novali01
·
I
Fälttävlan Hur kan jag som mamma uppmuntra och/eller tillåta mina flickor att hålla på med ft? :crazy: Länk till senaste (?) olyckan...
Svar
11
· Visningar
1 467
Senast: rubytoo
·
Körning Vi glömmer den frågan efter att ha använt sökfunktionen och ställer en annan istället. Är det smart om man vill tävlingsköra shettis... 2
Svar
29
· Visningar
2 375
Senast: åke
·
B
Hoppning Hej! Jo, nu är det så att jag har lite problem med att ge eftergift när vi hoppar. På min förra ponny så gav jag eftergift automatiskt...
Svar
8
· Visningar
1 335
Senast: sweetpanter
·
L
Hoppning min kära häst vägrar hela tiden. i bland går det jätte bra hoppar 2 omgångar 1,10 felfritt och han älskar det, MEN så kommer det helt... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 847
Senast: sweetpanter
·
U
Western Vet någon var det kan finnas en w- butik i New York? Pappa ska dit och då tänkte ju jag att han kunde köpa lite grejer till mig..:D Men...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: ullis25
·
I
Hoppning har nyligen bytt till en sån och har inte full koll på vad man får och inte får ha. så nån som har koll?
Svar
18
· Visningar
5 300
Senast: Arwyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka