Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har under senaste året kommit i kontakt med flera personer som har islandshäst. Jag har också själv för första gången ridit...
Svar
11
· Visningar
1 557
Trav Har ni sett repertaget om CC som finns utlagt på ATG.se? Underbart! Det är en härlig inledning på helgen att titta på det. Ni hittar... 2
Svar
37
· Visningar
10 598
Senast: Americanese
·
J
  • Låst
Distans ja, det gör vi. Pressmeddelande har idag gått ut till alla som kan tänkas publicera den pyttelilla nyheten, inklusive Bukefalos. Kolla...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: Jejan
·
I
Tävling Skickade efter en ryttarlicens, och jag trodde att man skulle betala efter den hade kommit, men nu när jag ser trådar här så verkar det...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Olympus
·
L
Körning Handen på hjärtat, använder ni ALLTID körpisk när ni kör? VARENDA gång?:angel: Och i såna fall varför? Behövs det verkligen?:crazy: 2 3
Svar
57
· Visningar
5 910
Senast: Tussilago
·
Western Och börja med western i denna sekund om jag hade fått en häst som denna... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 544
Senast: _busster_
·
D
Trav Nu är läget så här.. jag har själv ingen B-licens utan det är pappa som har det. Jag har själv ingen lust att gå kursen och krångla runt...
Svar
9
· Visningar
1 300
Senast: anhe
·
I
Fälttävlan Finns det inte någon underbar människa som skulle kunna tala om för mig var jag kan köpa en brösta?. Jag vill inte ha en resårbrösta...
Svar
8
· Visningar
1 636
Senast: Elektron
·
J
Tävling Jag ska börja tävla (på riktigt) 2008 med min unghäst som nu vuxit dig hela 5år. Tanken är att vi ska ut och tävla både hoppning och...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: BaconBob
·
Trav Om ni fick välja två nu levande individer som föräldrar till erat nästa föl, vilka skulle ni välja då och varför skulle ni kombinera... 2
Svar
39
· Visningar
2 695
Senast: Illiana
·
Distans Hej! Jag är helt ny inom sporten och har lite funderingar angående bl.a. var jag hittar information om Folksam Cup. Har sett på...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: Myy
·
Fälttävlan Ja, vilka ska dit och vem vet hur hindren ser ut i Lätt klass banan i Mantorp? tänkte avsluta säsongen där om det är en juste bana.... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
13 727
Senast: Spike
·
S
Hoppning Förra veckan ramlade jag av med buller och brak på en häst som lekte rodeo :crazy:. Min hjälm gick helt sönder, en GPA Speed Air... 2
Svar
25
· Visningar
3 274
Senast: Tildson
·
T
Distans Har en ponny(arabkorsning) som verkar kunna rida hur länge som helst utan att bli trött. Hon är också trygg och säker och blir sällan... 2
Svar
24
· Visningar
2 978
Senast: Daimie
·
S
Tävling Hur tar ni ut lag och har ni problem när det är så att alla inte får rida i lagen som de önskar? Går ni på tidigare resultat från...
Svar
2
· Visningar
1 012
W
  • Låst
Dressyr Förutom min dressyrsadel-tråd, så tänkte jag skapa en ny om tävlingsstövlar! Vad tävlar du i för stövlar? Vad kostade dem? Lägg...
Svar
6
· Visningar
1 050
W
  • Låst
Dressyr Hej! Jag tänkte på att det kanske nu är dags att köpa mig en dressyrsadel. Jag har en allround nu, men jag lär väl behöva en riktig...
Svar
3
· Visningar
838
Islandshäst Vilka ska betäcka med han i år? Hingsten hade fullt upp förra året med flest betäckningar i Sverige. Är han fortfarande lika populär... 2
Svar
32
· Visningar
6 483
Senast: Sammets_rosa
·
Körning Någon som kör med bjälror? Var kan man få tag i sådana? Har inte hittat en ända till salu på tex blocket. Vad ska man tänka på vid köp? 2
Svar
26
· Visningar
8 258
Senast: Zqathan
·
Fälttävlan :( Vad hemskt och vilken obehaglig upplevelse Jag flyttar ner länken lite så vi slipper scrolla./LenaH... 2
Svar
23
· Visningar
2 687
Senast: DuploBit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka