Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning Hej på er alla kunniga=) har precis köpt en 3-årig Tinker som redan var inriden när han kom till mig. För skojs skull så provade vi att...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: FT_ryttare
·
Dressyr Hur får jag till en bra bakdelsvändning? Tycker det är jättesvårt.. antingen gör hästen en framdelsvändning eller så skruvar den sig... 2
Svar
34
· Visningar
4 276
Senast: MaryMary
·
Western För något år sedan fanns en fantastiskt tråd under dåvarande utrustningsforumet där man kunde gotta sig i spektakulära... 2
Svar
20
· Visningar
2 364
Senast: silca
·
F
Dressyr Kriterier:läder,resår i båda ändarna,anatomisk,hyffsat pris,skall finnas i svart färg. FPL
Svar
11
· Visningar
2 361
Senast: bigganl
·
S
Övr. Grenar Vi håller på och göra ett arbete på SO:n i skolan om sydamerika, och efter entränget tjat fick jag skriva lite om häst i sydamerika. Har...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: flashlight
·
S
Dressyr vad beror det på enligt era erfarenheter? kan en bidragande orsak vara tex att sitsen på sadeln är för liten och rytten lixom tar med... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 997
Senast: __Stilett__
·
Trav Har förstått att många hästar efter honom blir speciella. Har ni träffat på några? Hur vrånga blir de? Finns det undantag. ;) Såg att... 2
Svar
30
· Visningar
4 640
Senast: Illiana
·
S
Hoppning läste lite i en av de andra trådarna här på forumet, där tog man upp hur högt det får vara i en 110 klass inne på banan, där ibland stod...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Kolsyrad
·
A
Trav Är ganska ny i det här med trav och så. Men har ett sto som blir två nästa år. och vi har funderat väldigt mycket fram och tillbaka på... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 950
Senast: juni_cool
·
Trav Jag tror att vi såg vinnaren i Uppfödningslöpningen på Jägersro igår - Barbie Tooma. Vad tror ni andra?
Svar
13
· Visningar
1 667
Senast: beautyy
·
S
Körning Undrar lite smått hur mäter man på hästen för att se så en bröstsele passar? Lokselen vet jag ju...:p Armbåge till armbåge? Runt...
Svar
6
· Visningar
2 481
Senast: naivasha
·
Western Vad har ni för hatt när ni tävlar? Är extremt less på min numera fula hatt o ska köpa en ny inför nästa säsong, men vet inte hurdan jag...
Svar
16
· Visningar
2 134
Senast: naivasha
·
Körning Kom på igår att jag jättegärna skulle vilja börja tömköra min häst, tänkte att det kunde vara nyttigt för honom att få göra något annat...
Svar
11
· Visningar
1 982
Senast: _Elly_
·
Islandshäst Var korkad nog att glömma sulorna senast hovis var här, fick åtminstone i brodd, men finns det något man kan göra för att slippa styltor... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 207
Senast: Gauti
·
Western Den 12 augusti kom Krutrök hem till oss. En nordistravare född -93 som inte startat på trav. Han är westernriden av sin tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 273
Senast: a_c72
·
Trav Är det någon karenstid på munkpeppar? Hur lång? Hittar inget säkert när jag söker.. och hur är det med Vallmokronblad, hallonblad...
Svar
2
· Visningar
1 721
Senast: oki
·
M
Hoppning Idag har jag tävlat km. Jo, på proppen stod de då 1.m o 1.10m, men det var verkligen inte de höjderna! Det var typ 1.25 m eller nått... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 131
Senast: trazel
·
Övr. Grenar Hej! har varit på besök hos min dotter o hade det underbart med härliga fullblod:love: Nathalie tvåa på Anchen Nathalie i...
Svar
18
· Visningar
2 195
Körning Oj vad han såg konfunderad ut. Men han stod så snällt medans vi prova och fick den på plats ordentligt. Sedan var vi ute en sväng och...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Mysaan
·
Hoppning Hej alla! behöver era tipa och synpunkter nu!;) Jag har precis såld en c-ponny. En pigg och glad tjej som är mycket känslig och... 2
Svar
21
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka