Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Hej! Jag har ett ganska jobbigt problem när jag rider. Jag har denne underbara häst, som jag känner mig SÅ lyckligt lottad att ha...
Svar
9
· Visningar
1 457
Senast: lektra
·
M
Hoppning ...hade innan en hemsida där man kunde beställa deras produkter. Varför hittar jag inte den längre? Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
1 670
Senast: BernT
·
M
Hoppning Jag har inte tävlat på länge och har glömt bort... När brukar ni ta ut era hästar från transporten innan start..? 30nr före? Hur räknar...
Svar
16
· Visningar
1 499
Senast: mariposa
·
L
  • Låst
Western fins det inga i närheten av sala som skulle vilja ingå i ett rånar band? vi kan dra iväg någon dag eller vecka på rånar turne och och...
Svar
6
· Visningar
1 830
S
Fälttävlan Hallå alla terrängfantaster! Jag var ute och red i eftermiddags och hittade tre terränghinder i bra skick. Det finns en terrängbana i en...
Svar
6
· Visningar
1 462
Senast: Spike
·
L
Islandshäst Hej! Min häst springer väldigt lätt med sina bakben i galoppen, Det brukar funka bra om jag gasar på honom så att han går snabbt i...
Svar
16
· Visningar
2 047
Senast: Landi
·
S
  • Låst
Dressyr vissa sadlar går det ju o värma om o ändra bomvidden. hur är det med en morris and nolan dressyrsadel. (nyare modell) är det möjligt...
Svar
3
· Visningar
1 236
E
Dressyr Jag skulle behöva tips och råd till hur man får bra bukt på sina armar. Dvs de vill gärna bli "raka". Jag vill att de ska vara böjda med...
Svar
11
· Visningar
1 405
Senast: Eleonore
·
Hoppning Ja, inte jag alltså utan hästen. Har en 5-åring som jag tänkt ha till hoppning (bland annat) men hon är rädd för hindrena vi har i...
Svar
4
· Visningar
1 180
Senast: Millan_gulligast
·
F
Hoppning Min häst hoppar jätte slarvigt på låga hinder. När hindren är under 90 cm hoppar han jätte slarvigt och lyfter knappt på benen. Ju lägre... 2
Svar
26
· Visningar
3 416
Senast: gullebarn
·
S
Dressyr Min hopp-häst som jag hoppar cirka en meter med kan inte någon dressyr alls. Med en duktig dressyr ryttare kan han gå i form men med mig...
Svar
15
· Visningar
1 618
Senast: angelaL
·
Dressyr Är det någon som kan svara på hur bred i grader en Morris and Noland gold coll. är i bomvid norm= 30? Samt hur de är att rida i...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: __Stilett__
·
N
Hoppning Jag har ridit hela mitt liv och har föräldrar som har jobbat och jobbar med hästar. Jag har aldrig varit mycket för att tävla, men vill...
Svar
11
· Visningar
1 818
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
Dressyr jag har hört att det inte ska vara tillåtet med pullarnosgrimma på dressyrtävlingar och nu undrar jag varför... är det någon här som...
Svar
1
· Visningar
839
G
Dressyr Jag blir helt galen! Jag har testat hur många olika märken och modeller som helst och ingen sadel passar. Den jag har nu är en Morris... 2
Svar
31
· Visningar
2 711
Senast: Garagefynd
·
Övr. Grenar Premiären idag med utlysta 6 löp började bra.. MEN (saxat från ATG): "Inställda lopp: Efter lopp 4 bedömde banveterinären att banan ej... 2
Svar
25
· Visningar
3 540
Senast: Genberg
·
M
Fälttävlan Var nyss i Zambia och försökte förgäves berätta vilken underbar sport jag höll på med. Men vad heter fälttävlan på engelska??:crazy... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 199
Senast: LenaH
·
Körning Vad jag är glad att jag hade hjälm på mig förra lördagen och att jag är så noga med att min kille ska ha det på sig. Vi hamnade...
Svar
17
· Visningar
1 370
Senast: åke
·
J
Hoppning Hur många dagar i veckan ska man egentligen hoppa, om man har en hopphäst i full tävlingskondition? Har hört från vissa att det är okej... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 103
Senast: Emmas_pubbe
·
S
Hoppning Vet någon ett bra ställe som man kan köpa en billig men hyfsat bra magplatta?
Svar
19
· Visningar
1 538
Senast: HorseGeek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka