Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vad är det för kvalite? Vilka märken räknas som dåliga resp bra?
Svar
0
· Visningar
1 647
Senast: abc
·
S
Trav brukar ni ta växt värde på era unghästar? har tagit på min 2 åring för att hon har kännts så dålig i träning. Värdet låg på 17,4 och...
Svar
13
· Visningar
1 556
Senast: sandra569
·
M
Hoppning Vad föredrar ni? Vill ni ha era stigbyglar tunga eller lätta, bara nyfiken! Själv föredrar jag ledade lite tyngre.
Svar
12
· Visningar
2 203
Senast: LouiseE
·
Islandshäst Har för andra gången mockat bort rätt mycket nerpinkat hö. Har lite olika platser jag fodrar på (lösdrift) bla en foderhäck o sen brukar...
Svar
15
· Visningar
1 261
C
Western Kanske inte rätt forum, men eftersom den låg under Western på Börjes så frågar jag här. Har någon erfarenhet av Sadel Sidney från...
Svar
5
· Visningar
1 210
Senast: Bill
·
Körning Jag har just fått hem min nya sele, men den har en rem som jag inte förstår funktionen med. Den är fäst under magen, bredvid... 2
Svar
33
· Visningar
2 965
Senast: Anna_
·
B
Western Finns det nån här som kan berätta mer om Quarter hingsten Mostly Glowing. Avkommor meriter vart finns han mm mm. Tack på förhand 2
Svar
28
· Visningar
5 315
J
Western Nu efter en massa otur med både min paint hignst och paint sto så står jag åter igen utan häst.. Ajja min tränare har fått tre föl i...
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: __Jeanette
·
H
Western Jag har en häst som är importerad från danmark. Hon har inga papper så hon är registrerad som svensk ridponny. Men hon ser ut som en...
Svar
4
· Visningar
1 448
Senast: melsappaloosas
·
Western Ni som har eller ska rida freestyle reining vad har ni valt för musik o har ni klätt ut er?? Bilder:bump: 2
Svar
26
· Visningar
3 430
Senast: melsappaloosas
·
Trav ok, trav världen är en helt ny värld för mig. kan INGENTING. behöver hjälp med mina frågor. vad betyder det om en häst har blivit...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: sweetpanter
·
K
Hoppning Hej! Min fem - åring har "slutat" ta stöd på bettet...kan jag prova att använda ett rakbettet då???? Tacksam gör svar!!
Svar
14
· Visningar
2 039
Senast: Pladder
·
J
Hoppning Har en unghäst på 5 år som jag tävlar i hoppning med. Men man måste ju gå 3 felfria rundor i 90 för att kunna tävla i avd a osv.. Hur... 2
Svar
26
· Visningar
2 101
Senast: zzz
·
Körning Från TR: "Ryttare/kusk som är medlem i en till Ridsportförbundet ansluten organisation får inte delta i ridsporttävlingar anordnande...
Svar
12
· Visningar
1 403
Senast: Boop
·
F
Hoppning söker efter en bra färbygel med martingal, gärna med resår. hästen är en flygskimmel och ganska grov. har inte hittat något bra kanske...
Svar
15
· Visningar
1 365
Senast: fean
·
Körning Jag planerar att beställa ett måttsytt körtäcke till Dimma, men vet inte vad jag ska välja! Det skall användas till loksele och därmed... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 982
Senast: Goat lover
·
A
Tävling vet inte om dt här redan står nånstans här men inför nästa år då jag fyller 18 tidigt på året, då kan jag väl ändå ha juniorlicens det...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: LenaH
·
F
Trav Less... Kommer till stallet på eftermiddagen efter en helg då det mesta inte gått min väg direkt, och vad möts man av? En böjsena...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: peak
·
Hoppning Vad tycker ni man ska ha för sto till Tinkas Boy? För han lever väl fortfarande? :p
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: BernT
·
Hoppning Detta är en liten tråd för oss stoägare som har planer att betäcka våra ston i vår, eller om några år. Bara man har en liten tanke så...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Filippa99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur