Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar är det lunchgalopp då??menar ju 13/9!!!! men vetefan hur man ändrar det
Svar
3
· Visningar
845
Senast: fleur
·
C
Hoppning Har funderat ett bra tag på detta nu, om man ska kvala sin ponny till MSV B behövs ju 10 p i LA eller 5 Felfria grundomgångar. Läste på...
Svar
2
· Visningar
1 846
Senast: Charmelione
·
Hoppning Jag hadde för några veckor sedan inte hoppat på säkert ett år utan focuserat mer på dressyren och utvecklats mycket där istället. Min...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: memmalotta
·
A
Körning Jag tänkte börja tömköra medryttarhästen och behöver lite tips. Har gått en körkurs en gång för flera år sedan, har glömt det mesta så...
Svar
9
· Visningar
1 362
Senast: loch
·
F
Western Vi (jag och hoppetoss) ska ha ett mini-projektarbete i skolan och då ska vi bygga en trailgrind. Nu vill vi ha lite bilder på era...
Svar
13
· Visningar
2 558
Senast: Fia_90
·
S
Körning Flyinge tar hand om körsm nästa år enl kuskringen. Nu är det dags att planera nästa års semester så man kan få åka och titta.
Svar
1
· Visningar
675
Trav Betyder "fransk gång" att hästen har rollig trav?
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Fnobby
·
Distans Hålls det någon prova-på ritt/nybörjarritt för oss som vill testa på hur det är att tävla i distansritt men inte vill rida de stora...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: Liten
·
D
Hoppning Hej! Ska debutera min 4 åring om ett par veckor och undrar om det är någon härinne som vet om man får starta på hackamore? Hon går mkt...
Svar
2
· Visningar
1 217
Senast: DustyDancer
·
Dressyr Hur bär du dig åt då du rakriktar din häst? C
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 718
Senast: Fredrik_
·
Western Nån som känner till hur B****s långa oljerock är i kvalitén?
Svar
3
· Visningar
1 502
Senast: Paxinarion
·
Hoppning Har verkligen noll koll på ponny då jag aldrig tävlat det. Menläste i en annan tråd där stod: enligt TR: PONNY: gramantygel får...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: EnPerson
·
Western Är inte westernryttare men jag har förstått att dessa bett främst används av er så jag provar att lägga min fråga här. Har en dam...
2
Svar
31
· Visningar
3 715
Senast: Egonson
·
F
Hoppning Jag har för mig att man kan göra ngt med ättiksprit för att få bort mögel i läder.....hur? Tacksam för hjälp, all min utrustning är...
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: ZOFUS
·
Fälttävlan Hejsan alla! Är det tillåtet att rida lätt i fältävlansprogramet 2007 debutant? Eller måste man sitta ner? :idea:
Svar
11
· Visningar
1 322
Senast: Estivuz
·
Körning Ja vad anser ni? Är skygglapparna en genialisk uppfinning eller är det bara dumt med skygglappar? Jag TROR att åsikterna går lite...
2
Svar
36
· Visningar
3 729
A
Hoppning Söker övningar där man tränar upp sin 2-punkt och 3-punkts sits. Samt balansen i dessa sitser. Gärna med bommar Så.. Shoot :)
Svar
3
· Visningar
1 490
Senast: elysee
·
Dressyr Jag har nu insett att min häst breddat sig för mycket för att sadeln ska ligga bra på honom nu. Han har nu en Edinburgh med bomvidd 3...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Fredag
·
Fälttävlan Nu vill jag veta vilka som har unghästar och satsar på Breeders i år? Som ni alla hört till leda snart:angel: så har jag en 5-åring som...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 752
Senast: Novali01
·
S
Trav Jag behöver lite råd angående våran shettis som är 3 år, nyligen inkörd. Hon är inte van vid att köras själv men tyvärr så har jag...
Svar
17
· Visningar
1 082
Senast: Seifur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp