Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Dressyr Jag och en vän diskutera idag om kval procenten. Vi är inte direkt eninga och min TR är sedan 2003. Något säger mig att det är ändrat...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: Mirrow
·
B
Hoppning Kan jag få lite tips på saker man ska tänka på när man kollar ifall hoppsadeln passar bra på hästen.:bow:
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: Fieber
·
  • Låst
Dressyr Jag är en 16årig tjej. Är medryttare i nuläget, men har beslutat mig för att köpa en egen häst i nästa år (tänkte börja leta på allvar... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 622
Senast: Netted
·
P
Hoppning Ida(2 sep.) hoppade ja fö första gången 50cm o. hopa me min häst fö första gången :D Nööjd ^^ Iaf så ha ja tänkt här nån gång starta i...
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: piupau^^
·
S
Dressyr Har en liten undran som någon här kanske kan svara på... :) Har tänkt att köpa mig detta träns (Passier Gemini, achen modell med mkt...
Svar
7
· Visningar
1 154
Senast: mizz_perfect
·
Tävling Vi ska ha pay and ride här hemma om ca 3 veckor! Och där för har frågan kommit upp.... När får man starta pay and ride och...
Svar
3
· Visningar
957
J
Distans Nån gång skulle jag gärna vara med i en distans tävling, men tills den dagen kommer håller jag mig till sådana icke tävlingar diverse...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Jennifer80
·
L
Trav Någon som vet vad högsta inavelskoeff får vara vid avel? Gällande iaf varmblodiga travare. Är lite nyfiken! 2 3
Svar
57
· Visningar
6 709
Tävling Hej! Dottern skall börja tävla så smått och eftersom hon är 9 år bara så är det ju jag som förälder som skall göra det gröna kortet...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Dannie
·
Fälttävlan Är det någon som ska dit? Vilken klass ska ni rida? Jag ska debutera med Filippa där! 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 039
Senast: mackan
·
C
Övr. Grenar Jag skulle vilja ha tips på fullblodshingstar med bra psyke och bra gångarter. Hur blir avkommorna till dessa hingstar? Vad passar...
Svar
4
· Visningar
1 159
Fälttävlan Japp, nu var det dags igen. Vinslöv ställer in!!IGEN!! hm blir tajt att kvala sin unghäst. Man blir lite småsur. i år hade de väl...
Svar
10
· Visningar
1 650
L
  • Låst
Körning Japp. Nu är det dags för dotra att köpa en egen vagn för sina sparpengar. Hon behöver en liten lätt enaxlad sak som hon kan orka att... 10 11 12
Svar
236
· Visningar
20 156
Senast: LenaH
·
Hoppning hejsan när jag kör markarbete så äre som att min häst tror att hon ska hoppa över alla markbommar hon går över den första men sen tar...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Punkity
·
Trav Såg V75:an igår. Hur kunde Min Narkissos undgå att bli rapporterad? Är mycket medveten om att hästen alltid travar illa (är troligen... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 870
Senast: cisssi
·
E
Western Rider western på travare... Nån annan som gör det?? Tycker det är superbra, åtminstone har hästarna jag gör det på blivit mycket mer... 2
Svar
21
· Visningar
3 024
Senast: Lela
·
I
Fälttävlan :devil: Usch ibland för massmedia. Var får det allt ifrån? Idetta fallet jag tänker på har de inte ens pratat med ryttaren men skriver...
Svar
9
· Visningar
1 079
Senast: aicha
·
I
Dressyr Någon som har erfarenhet av dessa? Har fått hem en ny lemetex sadel men tycker att den känns lite "billig", dessutom var den skavd på...
Svar
15
· Visningar
7 038
Senast: hopp_o_galopp
·
Western vad är detta? http://www.luckyrider.se/site/page.asp?id=42&nyid=281 :confused::confused: 2
Svar
23
· Visningar
3 097
B
Fälttävlan hur ställer ni era klockor i terrängen? ställer ni prick på optimaltiden eller 15 sek över, eller någon som gör på nått annat sätt?
Svar
17
· Visningar
1 759
Senast: Cybbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka