Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Ja..som ni ser på rubriken, hur gör man för att förbättra en kort skritt? Min kille har bortsett från skritten relativt bra gångarter...
Svar
4
· Visningar
1 490
Senast: flashlight
·
K
Övr. Grenar Jag ska börja tävla ett fullblod som gått galopplöpp men ska då inte ha henne inom galopp utan hoppning. hon är väldigt nervig...
Svar
10
· Visningar
1 681
Senast: Messy
·
Hoppning hej! nu vill jag ha massor av tips på bra och enkla hoppövningar, jag är så trött på att när jag ska hoppa ensam så sitter jag bara och...
Svar
11
· Visningar
1 790
Senast: caos
·
Dressyr Jag har en häst som förmodligen har ett bakben som är längre än det andra. ET var ute nyligen, och hon rekommenderade att testa med en...
2
Svar
33
· Visningar
3 110
Senast: Totola
·
Dressyr Har som mål att under 2008 (hösten) rida MSV:B3. Hästen är aldrig tidigare riden på kandar, jag har dock ridit på det själv med mina...
Svar
6
· Visningar
2 357
Senast: Sombre
·
M
Dressyr vad har ni för dressyrgjordar? jag vill ha en med resår på båda sidor, skapligt bred och inte helt rak.:D när vi provade ut sadel...
2
Svar
23
· Visningar
2 521
Senast: Eastwick
·
Trav Är det Lutfi med sina kameler som har skrämt bort alla tvååringstränare under derbyhelgen? Eller är det bara en märklig slump som har...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 121
Senast: tinafinis
·
N
Hoppning Dagens idiotfråga:angel: tävlar alltid i kavaj, så jag har inte tänkt på saken speciellt...:o men..den har gått sönder, och jag...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: neferra
·
Western Film från helgens tävling på dottern, 5 år. http://picasaweb.google.com/lh/photo/zXgaNfpjS6dTIigVlA8V2g
Svar
7
· Visningar
1 096
Senast: alazzi
·
Hoppning Har en bates dressyr å köpte en hopp på öppet köp... röda järnet var alldeles för stort, så jag bytte till ett blått (som passar när...
2
Svar
36
· Visningar
2 353
Senast: cardior
·
Western Sitter här och kollar lite på annonser eftersom jag så småningom behöver en påläggskalv, inom ett eller två år. Funderar då på en...
2
Svar
30
· Visningar
3 319
Senast: Eleonore
·
L
Trav Jag har ett 4årigt sto som har gjort 5 starter, med helt okej resultat. Oturligt nog så fick hon en spark vid hasen, vi har varit och...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: solros
·
Hoppning Har fått så många olika svar på den här frågan så jag tänkte att jag ställer den här, har inte tillgång till TR just nu. Hur är det...
Svar
11
· Visningar
1 841
M
Hoppning Visste inte vart jag skulle lägga tråden men den är hopprelaterad och jag visste inte vad jag skulle döpa den till. Det är inte heller...
Svar
10
· Visningar
1 292
Senast: Cheran
·
Dressyr Skulle vilja ha tips på att få min 6 åring lite mer framåt. Hon är jättesnäll och samarbetsvillig men de senaste veckorna har hon haft...
Svar
8
· Visningar
1 194
Senast: klabbarparn
·
Western Så ge mig ett eget stall så att jag kan ha två hästar! Var ute med min tränare och tittade på hästar idag och träffade en underbar...
Svar
6
· Visningar
1 242
Senast: anniequarters
·
F
Hoppning Funderar på att skaffa en begagnad stubben sadel, hoppsadel. Men passar dom till ryttare som har långa ben? eller ska man sattsa på...
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: fean
·
Fälttävlan råkade ut för en otrevlig och störande dressyrritt ( och hoppritt) under helgens tävlande. Under dressyrprogramet gick helt plötligt 2...
Svar
4
· Visningar
1 551
Senast: Rebecka83
·
A
  • Låst
Trav Jag kan inget om datorer så hur lägger man in kort på sina hästar på buke + travsidan / appendix:confused:
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Cronis
·
Körning Är det någon mer här som ska på körkursen i Jättendal den 25-26/8? Jag tycker det var jätteroligt och bra förra året så jag har anmält...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp