Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Fälttävlan :bump::angel:Snart har även de som är uttagna kläm på hur det skall gå till.DET blir skoj! Sätt fart på idémaskineriet,och produsera... 2
Svar
25
· Visningar
2 743
Senast: Idasagare
·
Trav En flera år gammal tråd om NP har blivit uppknuffad på avelssidan. Jag ämnar låta den ligga kvar där, för att sprida kunskapen om honom...
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: Elshaya
·
Trav ja precis som rubriken säger, vad har en travsele strl ponny för mått??
Svar
1
· Visningar
701
Senast: annbritt brorsson
·
K
Hoppning Det kanske är en ganska konstig fråga men jag undrar hur man börjar hoppa med en häst som knappt är hopptränad, sist han hoppade på...
Svar
6
· Visningar
2 281
Senast: Miss Ferrari
·
P
Tävling Hej! :) Jag undrar hur gammal man får vara max när man tävlar a, b, c och d-ponny :) Tack på förhand, hejdå!
Svar
18
· Visningar
1 605
Senast: Plankiseen
·
F
Dressyr den 16:e spetember ska ja rida LB:2, den går som ni säkert vet på långbana, själv har ja tidigare bara ridit på kortbana men känner nu...
Svar
13
· Visningar
2 530
Senast: fenny_92
·
Hoppning Hej! Jag har en fråga till alla er tävlingsryttare. Jag vill nämligen ut och tävla så mycket som möjligt denna termin för rutin - men... 2
Svar
21
· Visningar
2 035
Senast: lillaP
·
W
Hoppning För bara en månad sen vågade jag knappt hoppa 70 cm, nu kan jag hoppa 1 meters hinder och e inte alls lika nervös. Det har bara släppt...
Svar
12
· Visningar
1 328
Senast: PÄMMI
·
Dressyr Har tjorvat fram och tillbaka med ett antal olika sadlar, den som ligger bäst är en Crown Jessica bom 32, men jag HATAR verkligen den... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 225
Senast: feel
·
D
Trav finns det nån gratis sida som typ travsport.se i usa?
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Nafayette
·
B
Hoppning Varför smörjer ni in hästarna med Liniment efter hoppning? Har jag aldrig gjort å hon har då aldrig blivit skadad av de! :confused: 2
Svar
25
· Visningar
2 030
Senast: brosen
·
Western har inte märkt av det nånting, sitter helt perfekt i sadeln och får emellan nästan en handflata mellan rumpa oh slutet på bakvalvet ändå...
Svar
13
· Visningar
1 711
Senast: Totola
·
  • Låst
Dressyr (ang. min tråd Köpa dressyrhäst) jag har bestämt mig. dt blir ett varmblod, och det blir troligen distansritt.. målet var ju att jag...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Tussilago
·
E
Distans I morgon far tre av våra duktiga ekipage till Frankrike för att representera Sverige på unghäst- VM över 120km. 26st nationer och över... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 963
Senast: Liten
·
Övr. Grenar Ja nu ska jag snart ge mig ut i världen, närmare bestämt Frankrike. Jag som är bortskämd med ridhus undrar nu vad är bäst att rida i...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: Annika Källse
·
Dressyr Okej, nu är jag väl kanske korkad, men jag får inte in i huvudet - Vilken är Öppna och vilken är Sluta? Den där hästen går med framdelen...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Liten
·
H
Hoppning Jag har två alternativ, men båda består av vanliga hinderfötter i svetsat zinkat järn. Jag har idag stolpar som är 95x95 mm och de är...
Svar
3
· Visningar
1 747
Senast: BeastieBabe
·
S
Hoppning har ett varmblodssto på 10 år, som jag har haft i lite mer än ett år nu . innan dess har hon varit ridhäst till och från i 2 år och... 2
Svar
25
· Visningar
2 188
Senast: Merwen
·
T
Western vad använder ni under sadeln?:confused: Pad & filt eller endast en av dem? & vilken i så fall? Vad gäller vid användning av en...
Svar
3
· Visningar
1 260
Senast: maja_70
·
Trav Vad tycker ni är bäst för fölen efter avvänjning, att gå på lösdrift eller stå inne på natten och vara ute på dagen! De flesta stora...
Svar
16
· Visningar
1 156
Senast: dolphinsmile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31