Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

X
Dressyr Jag har letat överallt och jag KAN verkligen inte hitta BILDER på dom bett som är tillåtna! Jag har däremot LÄST att bett med...
Svar
11
· Visningar
1 134
Senast: remmis
·
L
  • Låst
Dressyr Behöver lite tips gällande ryggning.Har en häst som i trav, galopp o skritt är eftergiven , blir lite stark i halterna emellanåt. Går...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Rumpnissen
·
Körning En bekant har en fin gammal parsele, halvcollier, okänd ålder. Hon vill nu sälja den men vi har inte en aning om vad den kan vara värd...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Madelene
·
N
Dressyr Jag vet ju att min häst har exteriören emot sig när det gäller dressyr. Hon får slita så mycket hårdare än de hästar som är födda i rätt...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 960
Senast: Limaha
·
Western ..Kommer här! Jag har lyckats knåpa ihop en liten film.. Titta och kommentera!:bump::banana: http://www.youtube.com/watch?v=cbgG_ZfZYGE
Svar
15
· Visningar
1 415
Senast: Karin_88
·
Western Halloj!! Vi behöver barrelrace ryttare till Nordic western på Grevagården på söndagen. Annars ställs den in. Kom och testa. Ring till...
Svar
9
· Visningar
1 715
Senast: Karin_88
·
Islandshäst hej! har några frågor, jag och min kompis skall skaffa varsin islandshäst och undrar hur det är bäst att klippa hästarna? Vi vet ju...
Svar
3
· Visningar
1 300
Islandshäst Någon som vet hur många gångarter en islandshäst kan klara av? Min instruktör pratade om att det såg ut som "passolino", men finns det...
Svar
14
· Visningar
2 105
Senast: cristobal
·
Trav Skulle ni lasta ett icke-avvant föl på vanlig hästfinka tillsammans med en fölsto (inte mamman, alltså) och transportera dem 60 mil på...
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: Snurrfian
·
N
Hoppning Var kan jag hitta långa Parlanti Chaps??? *desperat* Osäker på var jag ska lägga tråden, moderatorn för flytta den annars! Tacksam...
2
Svar
30
· Visningar
5 545
Senast: Ickiz
·
Hoppning Vad menas med att hästen öppnar upp sig när den hoppar? Har förstått att det är ngt bra när den gör det.
Svar
15
· Visningar
1 823
Senast: Lindsen
·
I
Hoppning jag har tänkt att börja hoppträna mitt varmblod från grunden snart (hon ska bara bli bra i ryggen) och undrar helt enkelt hur jag ska...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Sara87
·
I
Islandshäst hej. har ett 2 månaders föl, går tillsammans med sin mamma naturligtsvis samt ett sto till och en valack, har inga planer att skaffa föl...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Toya
·
W
Fälttävlan Vart kommer det att gå? Eller är det bestämt än? i så fall vilka klubbar har ansökt?
Svar
1
· Visningar
954
Dressyr Jo nu är det så att jag ska ta med mig ponnyn på torsdag nästa vecka och prova ut en Childeric till henne, men jag är väldigt nyfiken...
Svar
10
· Visningar
1 475
Körning Nu har Krutrök bott hos oss i 14 dagar lite drygt.. Tiden går fort! Pelle:love::love:har på ett snällt men bestämmt sätt talat om för...
2
Svar
20
· Visningar
2 357
Senast: lul
·
Trav Hittar jag bara på i mitt huvud eller är det så att man smörjer in hästarnas hovar med något som får dom mer hållbara när dom tävlar...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: Nominous
·
J
Körning jag undrar om det finns några som brukar köra slåtter med häst
Svar
14
· Visningar
2 137
Senast: loch
·
S
Körning Har fått erbjudande att köpa en Lessebo fyrhjulsvagn med gummihjul , är det någon som råkar ha en bild på en sådan ??? Då jag tyvär...
Svar
2
· Visningar
1 376
Senast: Solstrimma
·
Fälttävlan Om hästen stannar till vid ett vatten eller öppet dike med stock eller litet hinder framför. Hur hög ska stocken/hindret vara för att...
Svar
12
· Visningar
1 358
Senast: Novali01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp