Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Kollade just lite på H***s. De har börjat sälja bred plaststigbygel och toe cage. Är det nån som har provat? Passar de överhuvudtaget...
Svar
3
· Visningar
1 288
Senast: Gizoba
·
Islandshäst Jag har upptäckt att min häst blivit väldigt nonchanlant när jag ska göra halt. Han skiter helt i mig och saktar bara in farten lite... 2
Svar
21
· Visningar
2 266
Senast: Lilla_My
·
Körning Så det kan gå. http://www.youtube.com/watch?v=4uhID7H8THc&NR=1
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Goat lover
·
W
  • Låst
Dressyr eller finns det LC 2 LC1 tex? Finns dessa att skriva ut på internet eller måste ma n köpa?
Svar
5
· Visningar
1 802
Senast: wannehavefun
·
Trav Vilken i denna stam har "gjort" denna häst svanslös...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: martha
·
W
Hoppning Hur är det? Har man bara ginder 5 och en halv meter hinder. Blir det ett galoppsprång eller två? Vad är det för storhäst avstånd...
Svar
5
· Visningar
2 667
Senast: wannehavefun
·
M
Fälttävlan hejhej om man är intresserad av fälttävlan, vad ska man ha för utrustning , ( gärna till både häst och ryttare.. ;) ) ?:bump:
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: Doremi
·
F
Fälttävlan fråga mej inte va jag gör på vissa bilder, men min lilla nyfyllda 5 åring va så het så jag har blåsor på alla fingrar, hon stegra sej...
Svar
13
· Visningar
1 527
Senast: Speedway
·
S
Islandshäst Jag ska vara med och tävla på en regional tävling i höst och undrar hur man ska klä sig. Har tydligen hört att man måste ha ridkavaj...
Svar
14
· Visningar
1 503
Senast: Minning
·
Fälttävlan Jag är nybörjare i sporten. Kanske inte helt nollad, men en nybörjare. Men jag är nyfiken på era bästa tips för hästar som gör allt...
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: Nightrunners_Noya
·
Fälttävlan NÅGON som vet vart jag kan få tag på ett sånt tredelat bett med fasta ringar och en platta i mitten?? alltså mittendelen e ganska lång...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: norpan85
·
Tävling Mitt TR är ganska gammalt, så jag tänkte bara kolla om det blivit några ändringar vad gäller klasser för ungponny. Enligt mitt gamla...
Svar
17
· Visningar
2 805
Senast: SusieQ
·
D
Körning tänkte börja köra varmblodsdamen lite smått (hon har gått på travet, nu inriden), har en rockard som jag tror passar. Men vad ska jag ha...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Nussikan
·
D
Trav Finns det någon som har tips på var det går att få tag i lätta & bra travhjälmar (med lackerbart ytterhölje). De flesta jag hittat är...
Svar
8
· Visningar
3 591
Senast: trav_malin
·
F
Trav Hoppas jag lagt denna rätt nu.. Jag har fått en gammal rockard som är byggd på en saab-axel, men skacklarna tycker jag ser på tok för...
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: FridaJ
·
R
Hoppning Vet att man får rida fram på graman på hopptävling, men får man även hoppa fram på den? ska då mest hoppa lilla hindret och kanske någon...
Svar
19
· Visningar
2 032
Senast: Idrus
·
M
Trav Tjänsten där man kan se karenstiderna för olika preparat fungerar inte på travsport.se just nu. Någon kanske har ett propphäfte och kan...
Svar
2
· Visningar
2 237
Senast: ameo
·
L
Hoppning När klär man egentligen ut sin ponny? Dottern har det mesta på ponnyn (förbygel, läderskydd fram o bak, martingal, pullarnosgrimma...
Svar
12
· Visningar
2 005
Senast: schweppes
·
F
Trav Var får man tag i dessa betten i göteborg eller i närheten? Får man inte ha en sån här tråd kan moderatorena ta bort den.:)
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Fjanton
·
O
Western Försökte hitta trådar om detta men lyckades inte! Ni som har grövre hästar...hur hittar ni "breda" stångbett?! De jag har hittat har...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: orcide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka