Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Tävling Är man skydlig att göra det till klubben förväg om de står på proppen de eller kan ma vänta att betala in nör man dyker upp och ska... 2
Svar
22
· Visningar
1 841
Senast: Supermoose
·
P
Hoppning Jag som många anndra tycker det är svårt det här med vad eller vilket bett man ska rida sin häst på. Jag varvar mellan många olika... 2
Svar
27
· Visningar
3 655
Senast: VelvetQ99
·
L
Hoppning Nu när vi tagit hem hästarna så ska jag så smått hoppa med min tjej. Efterssom jag inte är någon hoppryttare i grunden vill jag inte...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Lovande
·
G
Islandshäst Ja, det börjar bli dags att vaccinera Gauti igen. Jag brukar vaccinera emot boutilism, stelkramp samt grundvaccin, men det är det...
Svar
11
· Visningar
1 078
Senast: Gauti
·
Hoppning Albion k2 http://i201.photobucket.com/albums/aa139/sparvoga/hst057.jpg http://i201.photobucket.com/albums/aa139/sparvoga/hst058.jpg
Svar
17
· Visningar
1 564
Hoppning http://i201.photobucket.com/albums/aa139/sparvoga/rygg.jpg Rak eller böjd?
Svar
5
· Visningar
1 520
Senast: Sparvoga
·
Dressyr Nästa säsong så har jag så gott som bestämmt att det blir Boccelli vi betäcker med. Någon som tänker samma eller redan har betäckt... 2
Svar
37
· Visningar
2 477
Senast: elle12
·
Fälttävlan Ja, rubriken alltså. De som håller helt enkelt:) 2
Svar
33
· Visningar
3 906
Trav Det är så jobbigt med alla speltokiga som kan älta flera timmar om dagen vad som ska spelas och som jämt har någon historia om hur... 2
Svar
25
· Visningar
2 289
K
Western Har sökt som en galning på internet men inte hittat något.:confused: Någon som vet vart man kan beställa Westernridning från början...
Svar
6
· Visningar
3 751
Senast: ishmanda
·
E
Western Det där med semi, qh, full qh osv vet jag. Men finns det något sätt liknande det man mäter bomvidden på engelska sadlar, där man mäter...
Svar
8
· Visningar
1 795
Senast: bigganl
·
Trav Inte mycket till lopp så det blir väl en duell mellan dom! Men vem vinner tros... Så skoj att dom ska komma "hit"!!!! Hoppas nu...
Svar
14
· Visningar
1 340
Senast: tinafinis
·
Dressyr Ännu ett litet formulär från mig...:p! *Är du tävlingsryttare? *Vilken nivå tränar/tävlar du på? *Hur ofta rider du för tränare... 2
Svar
27
· Visningar
2 000
Senast: Tebazz
·
C
Dressyr Jag ska skaffa barfotaboots till min häst nu, men jag är inte säker ifall det räknas som skydd eller om det går som skor... jag har...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: fijja
·
F
Hoppning Ni som hoppat 1.10 m på både Lokal och Regional tävling vad tycker ni är stora skillnaden? Om det nu finns någon skillnad. Bör de vara...
Svar
15
· Visningar
1 674
Senast: gullebarn
·
Trav Är det någon som vet om Moni Maker har några fler avkommor än Touch of Moni (e. Valley Victory)? Maggan
Svar
4
· Visningar
1 496
Senast: cämela
·
Western Vart kan man få tag i såna där horn - med eller utan skalle? Ska sitta på en stolpe... Tips???
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: MDusty
·
Trav Finns det enfärgade förbyglar som är dubbelsydda? Jag kollade på travshoppen hemma men där var alla enfärgade enkla och jag gillar...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: ghost
·
S
Körning vid vilken ålder kan man köra in ett russ? har en 1-åring som nu är på sommarlov(hingstbete) han är tömkörd i våras ca 8 ggr,vill inte...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Welsh
·
N
Islandshäst I lätt klass får man ju inta ha stångbett, men man får det i t.ex femgången. Räknas ett pessoabett till stångbett så det är tillåtet... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
9 487
Senast: Rák
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka