Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur tusan får ni skruvarna att sitta kvar? Dom skruvar upp sig själva trots att man dragit åt dom det man kan! Kollar dom regelbundet... 2
Svar
20
· Visningar
1 777
Senast: juvelen
·
G
Western Är det någon som tycket det var bra på hjo i år?? har kollat deras gästbok och det är väldigt mycket klagomål!! men va tyckte ni andra?? 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 300
Senast: white socks
·
P
Hoppning Även kallat flippan bett. Ni bukare som har erfarenheter av det här bettet, kan väl berätta om det är bra? hur det fungerar och...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: md5krist
·
Hoppning NÅGON som vet vart jag kan få tag på ett sånt tredelat bett med fasta ringar och en platta i mitten?? alltså mittendelen e ganska lång...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: norpan85
·
Trav Var och körde avelsmärren för motions skull i Fredags. Hon lullade på så lugnt och fint. Sedan vänder jag vid hundklubben och möter en...
Svar
12
· Visningar
1 476
Senast: oki
·
L
Western Är det någon som vet var man kan få tag på en lassoring, en sån som man har om hästens hals istället för att rida med träns:confused:
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: lillab
·
A
Western Finns de någan annan plats än SQHA's hemsida för SQHA tävlingsresultat? Jag är specifielt intresserad av de Nationals tävling resultat...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: AnuM
·
S
Hoppning Här kommer en film från senaste tävlingen :D Det är min syster som rider min 11-årige varmblodstravare. Klassen är en 80 cm CR... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 620
Senast: Merwen
·
Hoppning Nu har min häst stått i två veckor (pga ofrivillig tappsko) och blivit skrittad en vecka. Innan tappskon så var hon i ganksa bra...
Svar
15
· Visningar
1 541
Senast: Totola
·
Fälttävlan Ja, rent hypotetiskt alltså. Om vi inte fick fortsätta att tävla fälttävlan pga alla olyckor, på vilket sätt skulle vi då riskera livet... 2
Svar
39
· Visningar
2 520
Senast: Tigerrr
·
P
Islandshäst Jag vill veta mer om honom! Min häst är efter honom. Fler som har det??? Det enda jag vet om honom är att han var grym på pass...
Svar
14
· Visningar
2 808
Senast: IslandsMalin
·
M
Körning Hej! Jag har en liten, D-ponny (141 cm) och jag funerar på om en av de äldre modellerna av gigg skulle passa honom. Ni vet en sådan...
Svar
4
· Visningar
1 072
C
Hoppning Undrar var jag kan hitta regler och bestämmelser för ponnyallsvenskan div II? Är det någon som kan klargöra för mig hur det går till...
Svar
19
· Visningar
1 928
Senast: Henchen
·
T
  • Låst
Dressyr hur många procent från l:c och l:b krävs för att få starta la:1 ?? tacksam för svar :bow: Jag och min ponny funderar på att starta en...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: Lea
·
C
  • Låst
Dressyr Hej! Var och tävlade nu i helgen. Första gången på flera år, pga det passade inte ridkavajen så jag red i en vanlig klubbjacka...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: Cheddargubben
·
N
Dressyr Jag har hört begreppet att hästen går på bogarna väldigt ofta, men jag vet inte vad som menas med det.. Vad kan hända om hästen gör...
Svar
2
· Visningar
983
Senast: Nowornever
·
U
Hoppning hejsan! ni får jätte gärna kommentera min sits och hästens teknik! hästen har bara hoppat riktiga hinder från början av sommaren och...
Svar
17
· Visningar
1 545
Senast: Aeternum
·
Z
Övr. Grenar Jag undrar över det här med jockeysitsen. Vissa sitter ner på hästen i jockeyställning medans andra står upp! Hur är det egentligen...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: Wentona
·
L
Övr. Grenar Har en liten fundering till er som kan galopp. Jag och min fru äger ett fullblod Då vi inte kan något om galopp lämnades denna...
Svar
8
· Visningar
1 488
·
Övr. Grenar Ja, nu är det då avgjort Svenska Derbyt! Såg du det? Vad tyckte du om det?
Svar
3
· Visningar
956
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka