Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans ...pröva på ritter alt clear-rounder? Är så sugen på att testa på distans med mitt sto. Hon går redan idag rundor på ett par mil utan...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: mahlmt
·
L
Hoppning När jag var på Falsterbo nu i veckan såg jag i ett stånd att de sålde neoprenskydd som hade paddar fastsatta inuti med kardborre.. och...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: la06
·
Körning Till en kraftig shettis på 107 i mkh.Tror ni att strl Ponny blir bättre än strl shetland?
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Anna_
·
V
Islandshäst Finns det någon bra bok/hemsida som beskriver blodslinjer och stammar hos islandshästar lite mer utförligt?
Svar
3
· Visningar
1 272
Senast: Vina
·
L
  • Låst
Distans Vill tacka för en fin trevlig tävling igår påRimboritten.. Tyckte banan var jättefin.. med undantag av den besvärliga skogspartiet...
Svar
2
· Visningar
809
S
Trav Kan nån berätta lite om Frisky Frazer, inte när han föddes, dog, meriter osv, för de vet jag, Utan mer om hur avkommorna blir...
Svar
9
· Visningar
1 279
Senast: misscocacola
·
Western Har sett en sadel som heter Double C Nevada Fancy, men också en som heter Deuber & Partner Nevada Fancy, och de ser likadana ut i mina...
Svar
2
· Visningar
2 759
Senast: Ginne
·
K
Trav Vår Boreliadam (aka Galoppören...) har nu puls innan träning på 44 direkt efter avslut låg den på 68 efter 5 på 60 efter 10 på 58...
Svar
7
· Visningar
1 591
Senast: ghost
·
Övr. Grenar Hej! Tänkte bara höra om det är någon av er som har hästar till start i Göteborg i helgen? Alltid kul att kika lite extra om det är...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: amalia
·
Tävling Det fanns en sån här tråd för ett tag sen men jag startar denna iaf... Jag och många med mig anser ju att veterinäravgifterna... 2
Svar
34
· Visningar
3 032
F
Western Vart hittar jag det? Ska bara öva lite så har ingen lust att slänga ut en femhundring. Finns det billigare? 2
Svar
21
· Visningar
5 884
Senast: Bill
·
Islandshäst dressyr tänade för en kille i dag och det gick super duper bra är såå glad:bump::banana: mitt sto brukar ha svårt för att ta rätt...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: Josephine
·
Fälttävlan Är arab en bra fälttävlanshäst?
Svar
6
· Visningar
1 674
Senast: Z_M_C
·
Trav Vad har era travare för vilopuls? Ni som köpt den nya pulsmätaren har ju guldläge att kolla upp det! Min fyraåring har 29-30...
Svar
13
· Visningar
1 868
Senast: Konie
·
Hoppning Just nu siter jag med ett stort bekymer, jag behover hitta riktigt, riktigt bra ridstovlar av toppkvalitet och priset spelar inte sa...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: angelaL
·
B
Tävling jag tänkte på en sak.. om man tävlar 2 hästar i samma klass och man startar först och sist, så blir man placerad med hästen som man...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Sputnick
·
L
  • Låst
Dressyr Hej.... Nu börjar min ponny gå riktigt bra. Börjar tänka på dressyr tävlingar? Men kan inte ALLA regler så snäll je mig tips regler vad...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: amalia
·
X
Western En snabb fråga angående westernsadel Testade en kompis sadel till min ponny, men passade den verkligen? Jag tycker det ser ut som...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: tirnanog
·
T
Islandshäst Jag är i färd med att köpa nytt träns men jag har inte en anning om vad jag vill ha eller vad som är snyggt. Jag vill inte att ha ett...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Vannie
·
Western Har en SPB som igår blev behandlad för inflamation på tarsal senskidan(utsidan av hö bakknä), tömde ur ledvätska o gav kortison .Nu ska...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Alyssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka